مدل بعدی گوشی OnePlus تاییدیه TENAA گرفت

به گزارش موبنا، مرکز TENAA به عنوان آژانس رسمی دولت چین برای تاییدیه دستگاه‌های الکترونیکی مشخصات این گوشی را امروز منتشر کرد و آن را مورد تایید قرار داد. مرکز TENAA با انتشار اسناد خود نشان داد مدل بعدی گوشی هوشمند OnePlus چه امکاناتی می‌تواند داشته باشد. اگرچه کیفیت عکس‌های منتشر شده از سوی این …

به گزارش موبنا، مرکز TENAA به عنوان آژانس رسمی دولت چین برای تاییدیه دستگاه‌های الکترونیکی مشخصات این گوشی را امروز منتشر کرد و آن را مورد تایید قرار داد.

مرکز TENAA با انتشار اسناد خود نشان داد مدل بعدی گوشی هوشمند OnePlus چه امکاناتی می‌تواند داشته باشد. اگرچه کیفیت عکس‌های منتشر شده از سوی این مرکز چندان قابل قبول نیست، ‌ولی از روی آن می‌توان متوجه شد گوشی هوشمند جدید از نظر ظاهری شبیه به مدل‌های قبلی ساخته شده است.

برای این گوشی هوشمند کلیدهای لمسی در نظر گرفته شده است که از این نظر می‌توان آن را مشابه OnePlus 2 دانست. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک و شیشه ساخته شده است و به نظر می‌رسد چارچوب اصلی بدنه آن فلزی باشد.

آژانس TENAA همچنین اعلام کرد این گوشی هوشمند نمایشگر لسی ۵ اینچی دارد و باتری آن با توان ۲۴۵۰ میلی‌آمپر فعالیت می‌کند. طول،‌ عرض و ضخامت این گوشی هوشمند به ترتیب ۱۴۰،‌۶۹ و ۶.۹ میلیمتر اعلام شده است و احتمالا تا پایان ماه جاری عرضه می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا