گوشی هوشمند جدید مجهز به موشواره و صفحه‌کلید

به گزارش موبنا،‌ این نخستین محصول شرکت ایسر مبتنی بر ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود که به تولید انبوه رسیده است و به کاربران امکان می‌دهد از گوشی هوشمند خود در قالب یک رایانه شخصی کامل استفاده کنند. بخش جانبی ویژه که امکانات رایانه‌های شخصی را برای این گوشی هوشمند ارایه می‌دهد Continuum نام دارد که …

به گزارش موبنا،‌ این نخستین محصول شرکت ایسر مبتنی بر ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود که به تولید انبوه رسیده است و به کاربران امکان می‌دهد از گوشی هوشمند خود در قالب یک رایانه شخصی کامل استفاده کنند.

بخش جانبی ویژه که امکانات رایانه‌های شخصی را برای این گوشی هوشمند ارایه می‌دهد Continuum نام دارد که با ویندوز ۱۰ سازگار شده است. کاربران می‌توانند این سیستم را به Jade Primo متصل کنند تا امکان نصب صفحه‌کلید، موشواره، مانیتور و … به دستگاه فراهم شود و به عبارت دیگر، این گوشی هوشمند به یک رایانه شخصی تبدیل شود.

گوشی هوشمند Jade Primo ایسر نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل دارد و همچنین تراشه مرکزی Snapdragon 808 و رم ۳ گیگابایتی را هم شامل می‌شود.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند با کیفیت ۲۱ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند که البته فلش دوگانه LED، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و ورودی USB Type-C را هم در خود جا داده است.

پیش‌بینی می‌شود این گوشی هوشمند نسبت به Lumia 950 و Lumia 950 XL ارزان‌تر باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا