شرکت Pepsi هم گوشی هوشمند تولید می‌کند

به گزارش موبنا، شرکت PepsiCo که از بزرگترین تولیدکنندگان نوشیدنی‌ در جهان محسوب می‌شود به خبرگزاری رویترز اعلام کرد سری گوشی‌های هوشمند Pepsi را به زودی وارد چین می‌کند. شرکت PepsiCo برای تولید گوشی هوشمند با برخی شرکت‌های سخت‌افزاری قرارداد منعقد کرده است. پیش‌بینی شده است نخستین گوشی هوشمند این شرکت با نام Pepsi P1 …

به گزارش موبنا، شرکت PepsiCo که از بزرگترین تولیدکنندگان نوشیدنی‌ در جهان محسوب می‌شود به خبرگزاری رویترز اعلام کرد سری گوشی‌های هوشمند Pepsi را به زودی وارد چین می‌کند.

شرکت PepsiCo برای تولید گوشی هوشمند با برخی شرکت‌های سخت‌افزاری قرارداد منعقد کرده است. پیش‌بینی شده است نخستین گوشی هوشمند این شرکت با نام Pepsi P1 وارد بازار شود.

گوشی هوشمند Pepsi P1 تراشه مرکزی MediaTek MT6592 را در خود جا داده است که از دیگر امکانات به کار رفته در این محصول می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و نمایشگر ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی اشاره کرد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند و دوربین ثانوی آن نیز با حسگر ۵ مگاپیکسلی عکس‌های سلفی می‌گیرد. این گوشی هوشمند باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و همراه با نسخه ۵.۱ اندروید موسوم به Lollipop به دست کاربران می‌رسد.

این گوشی هوشمند با قیمت ۲۰۵ دلار وارد بازار چین می‌شود و شرکت Pepsi هیچ برنامه‌ای برای عرضه آن در دیگر بازارها ندارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا