لیلا و همدستانش، جان دو نفر را گرفتند

ایران: بنابر اطلاعات منتشر شده پلیس، متهمان با نام‌های شون آنگولا ۲۴ ساله، موریسون لامپلی ۲۳ ساله و لیلا آلگود ۱۸ ساله به جرم قتل یک زن و یک مرد بازداشت شده‌اند. قربانیان در پی حمله وحشیانه قاتلان به صورت گروهی و سرقت جان سپرده‌اند. پلیس می‌گوید: دو پرونده قتل کاملاً به هم مرتبط بوده …

ایران: بنابر اطلاعات منتشر شده پلیس، متهمان با نام‌های شون آنگولا ۲۴ ساله، موریسون لامپلی ۲۳ ساله و لیلا آلگود ۱۸ ساله به جرم قتل یک زن و یک مرد بازداشت شده‌اند.
قربانیان در پی حمله وحشیانه قاتلان به صورت گروهی و سرقت جان سپرده‌اند. پلیس می‌گوید: دو پرونده قتل کاملاً به هم مرتبط بوده و قتل‌ها به یک شیوه صورت گرفته است.
در حمله اول زن ۲۳ ساله‌ای به نام «آدری کری» پس از سرقت و ضربه به سرش بیهوش و با شلیک گلوله به قتل رسیده است. جسد «آدری» در پارکی در سانفرانسیسکو توسط یک رهگذر پیدا شد. در قتل دوم قربانی مردی میانسال به نام استیو کارتر مربی یوگا بوده است که وی نیز پس از سرقت به ضرب گلوله در نزدیکی فیزفکس کالیفرنیا پیدا شده است.
بازرسان پلیس سانفرانسیسکو می‌گویند: هر سه مظنون به قتل را چهارشنبه گذشته (۱۵ مهر) در مسیر پورتلند بازداشت کرده‌‌اند. مأموران پلیس می‌گویند: در حال بررسی بیشتر این پرونده هستند تا بتوانند اطلاعات بیشتری در این ارتباط بیابند.
کارآگاهان اف‌بی‌آی می‌گویند: احتمال وجود قربانیان دیگر در ارتباط با این متهمان وجود دارد. بازرسان ما در حال بررسی مسیرهای تردد این قاتلان هستند تا متوجه شوند آیا در زمان گذر این جوانان، قتل‌های دیگری نیز اتفاق افتاده است.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا