مرفهان پول آب نمی‌دهند!

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اکبر مشایخی صبح امروز در دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: انشعاب‎های غیر مجاز و مصرف بی‎رویه آب موجب شده است که عمق آن کاهش بسیار شدیدی پیدا کند و هدررفت آب افزایش یابد. وی بیان داشت: مصرف آب توسط شهرداری بسیار زیاد است بر همین اساس …

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اکبر مشایخی صبح امروز در دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: انشعاب‎های غیر مجاز و مصرف بی‎رویه آب موجب شده است که عمق آن کاهش بسیار شدیدی پیدا کند و هدررفت آب افزایش یابد.

وی بیان داشت: مصرف آب توسط شهرداری بسیار زیاد است بر همین اساس از مسئولان درخواست می‎شود که نسبت به این امر توجه ویژه‎ای داشته باشند و تعامل خوبی با این امور برقرار کنند.

مشایخی تصریح کرد: اگر مصرف آب واقعی باشد، قیمت آب‎‎بها بسیار کم است، اما در صورت مصرف بی‎رویه قیمت نیز افزایش می‎یابد و همین امر موجب بروز مشکلات زیاد و عدم پرداخت قبوض توسط مشترکان می‎‎شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری جیرفت ادامه داد: هنوز در سطح جامعه پرداخت قبوض آب چندان فرهنگ‎سازی نشده است و مردم در این زمینه همکاری لازم را با این امور آنگونه که باید انجام نمی‎دهند.

وی افزود: پرداخت قبوض آب توسط قشر ضعیف جامعه به موقع و به صورت مرتب صورت می‎گیرد، اما با ابراز تأسف این مقوله توسط اقشار متوسط و ثروتمند جدی گرفته نمی‎شود و چندان نسبت به این امر پایبند نیستند در صورتی که این امر باید اصلاح شود.

مشایخی عنوان کرد: از صاحبان منبر و تریبون تقاضا می‎شود که همواره در تمام مناسبت‎ها نسبت به استفاده صحیح از منابع آبی و عدم مصرف بی‎رویه آن تذکر و هشدارهای لازم را بدهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا