آمازون برای فروش کالاهای دست‌ساز بخش ویژه راه‌اندازی کرد

به گزارش موبنا، فروشگاه جدید Amazon Handmade هم‌اکنون جواهرات، لوازم خانه، مجسمه، ظروف و دیگر محصولاتی که هنرمندان، صنعت‌گران و سفال‌کاران سراسر جهان تولید می‌کنند را به صورت یکپارچه به فروش می‌رساند. این بخش ویژه در فروشگاه اینترنتی آمازون که از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرد، زیرمجموعه‌های مختلفی دارد که از جمله آنها …

به گزارش موبنا، فروشگاه جدید Amazon Handmade هم‌اکنون جواهرات، لوازم خانه، مجسمه، ظروف و دیگر محصولاتی که هنرمندان، صنعت‌گران و سفال‌کاران سراسر جهان تولید می‌کنند را به صورت یکپارچه به فروش می‌رساند.

این بخش ویژه در فروشگاه اینترنتی آمازون که از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرد، زیرمجموعه‌های مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توان به دکوراسیون منزل، آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب اشاره کرد.

این طور که آمازون می‌گوید،‌ تمامی این محصولات به صورت دستی ساخته شده‌اند و هیچ یک از آنها با فرآیند کارخانه‌ای به تولید نرسیده‌اند.

فروشگاه Amazon Handmade شباهت زیادی به فروشگاه Etsy دارد که به مردم امکان می‌دهد دست‌ساخته‌های مخصوص جشن هالووین، جواهرات شخصی، کتاب‌های دست‌نویس و زیورآلات را تهیه کنند. البته باید توجه داشت که تنها بخشی از محصولات فروشگاه Etsy توسط هنرمندان جهانی به تولید می‌رسد.

با راه‌اندازی این بخش جدید در آمازون، ارزش سهام Etsy روز گذشته ۴ درصد کاهش یافت و ارزش هر سهم eBay در تالارهای بورس هم ۶ درصد پایین آمد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا