آخرین اخبار و مقالات حوزه برنامه نویسی دات‌نت در کانال تلگرام دنیای دات‌نت

به گزارش موبنا، اپلیکیشن تلگرام در نسخه تازه خود قابلیتی بسیار کلیدی برای رسانه‌ها ارائه کرده که از امکانات جدیدی، هم برای رسانه‌ها و هم برای مخاطبان، بهره می‌برد. این قابلیت جدید «کانال»ها هستند. در کانال‌ها، محدودیتی برای تعداد اعضاء وجود ندارد؛ در واقع، کانال‌های تلگرامی، مثل گروه‌ها نیستند که فقط ۲۰۰ نفر بتوانند در …

به گزارش موبنا، اپلیکیشن تلگرام در نسخه تازه خود قابلیتی بسیار کلیدی برای رسانه‌ها ارائه کرده که از امکانات جدیدی، هم برای رسانه‌ها و هم برای مخاطبان، بهره می‌برد.
این قابلیت جدید «کانال»ها هستند. در کانال‌ها، محدودیتی برای تعداد اعضاء وجود ندارد؛ در واقع، کانال‌های تلگرامی، مثل گروه‌ها نیستند که فقط ۲۰۰ نفر بتوانند در آنها عضو شوند.
این کانال‌ها دارای آدرس اینترنتی دائمی هستند و اعضای جدید هر کانال به محض ورود می‌توانند کلیه مطالب ارسالی در آن را مرور کنند.
در کانال‌های تلگرامی، اعضا نمی‌توانند نام و پروفایل دیگر اعضا را ببینند و همچنین متوجه نمی‌شوند که چه کسی به کانال اضافه یا از آن خارج شده است. بدین ترتیب امکان ایجاد مزاحمت‌های گاه و بیگاه نیز وجود نخواهد داشت.
علاقمندان برنامه نویسی دات نت و مباحث تخصصی و مرتبط با برنامه‌نویسی می‌توانند آخرین اخبار و مقالات تخصصی و روز دنیای دات‌نت را پس از ارتقاء نسخه تلگرام در گوشی، تبلت یا کامپیوتر خود، به کانال رسمی صفحه دنیای دات‌نت با آدرس https://telegram.me/dotnetworld مراجعه کنند و پس از باز شدن صفحه کانال با کلیک کردن بر روی گزینه join که در پایین صفحه قرار دارد، در کانال دنیای دات‌نت عضو شوند.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا