سهولت بهره‌مندی از تسهیلات حضور پاویون ایران در جیتکس

“باقر بحری” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به پیرو مذاکرات سازمان نظام صنفی رایانه ای (نصر) کشور با کریدور خدمات صادرات محصولات دانش بنیان کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اظهار داشت: هم اکنون شرایط بهره مندی از تسهیلات حضور در پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس آسان تر شد. وی …

“باقر بحری” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با اشاره به پیرو مذاکرات سازمان نظام صنفی رایانه ای (نصر) کشور با کریدور خدمات صادرات محصولات دانش بنیان کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اظهار داشت: هم اکنون شرایط بهره مندی از تسهیلات حضور در پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس آسان تر شد.
وی با اشاره به تفاهم میان سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و کریدور خدمات صادرات محصولات دانش بنیان کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وارد فاز جدیدی شده، افزود: تمامی علاقه مندان حضور در پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس در صورت عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور می توانند از تسهیلات این نهاد بهره مند شوند.
وی تصریح کرد: شرکت های علاقه مندی که حایز شرایط باشند، می توانند تا سقف ۷۰ درصد از هزینه های نمایشگاهی مانند غرفه سازی، حمل و نقل کالاهای نمایشگاهی را به صورت کمک هزینه دریافت کنند.
بر اساس اطلاعات به دست آمده شرکت های عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در صورت دارا بودن شرایطی همچون توانمندی مالی جهت تأمین هزینه‌ها (الزامی)، داشتن سایت انگلیسی (الزامی)، داشتن کاتالوگ انگلیسی برای محصولات صادراتی (الزامی)، داشتن نماینده‌ای مسلط به زبان انگلیسی و مفاهیم اساسی بازرگانی (الزام)، داشتن سابقه صادرات (دارای اولویت)، داشتن گواهی‌های بین‌المللی برای محصولات صادراتی (دارای اولویت) و گذراندن دوره‌های آموزشی مرتبط با صادرات (دارای اولویت) می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
به گزارش موبنا، سی و پنجمین نمایشگاه جیتکس از ۲۶ تا ۳۰ مهر ماه سال جاری درهفته فناوری امارات مصادف با ۱۸ تا ۲۲ اکتبر ۲۰۱۵ در برگزار خواهد شد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا