نخستین گوشی اندرویدی بلک‌بری از Note5 سامسونگ باریک‌تر است

به گزارش موبنا، مهم‌ترین نکته منتشر شده از سوی کاربر مذکور این بود که گوشی هوشمند Priv با ضخامت کمتر از Galaxy Note5 سامسونگ عرضه می‌شود. باید توجه داشت که فبلت Note5 سامسونگ ۷.۶ میلیمتر ضخامت دارد. در مورد محصول جدید بلک‌بری همچنین گفته شد که وزن آن بیش از Note5 است. دستگاه کره‌ای سامسونگی …

به گزارش موبنا، مهم‌ترین نکته منتشر شده از سوی کاربر مذکور این بود که گوشی هوشمند Priv با ضخامت کمتر از Galaxy Note5 سامسونگ عرضه می‌شود. باید توجه داشت که فبلت Note5 سامسونگ ۷.۶ میلیمتر ضخامت دارد.

در مورد محصول جدید بلک‌بری همچنین گفته شد که وزن آن بیش از Note5 است. دستگاه کره‌ای سامسونگی با وزن ۱۷۱ گرم به فروش می‌رسد.

شرکت بلک‌بری برای نخستین گوشی هوشمند اندرویدی خود صفحه‌کلید سخت‌افزاری کشویی در نظر گرفته و آن را به نمایشگر لمسی ۵.۴ اینچی مجهز کرده است. این نمایشگر کیفیت QHD دارد و روی آن از سیستم محافظ ۲.۵D استفاده است.

گوشی کشویی Priv برای باز شدن صفحه‌کلید کامل سخت‌افزاری بسیار نرم عمل می‌کند در هنگام باز یا بسته بودن آن خدمات متفاوتی را ارایه می‌دهد. باز شدن نمایشگر گوشی به سمت بالا این صفحه‌کلید را نمایان می‌کند که تجربه عملی نشان داده استفاده از دکمه‌های سخت‌افزاری آن بسیار آسان است. زمانی که نمایشگر به پایین می‌آید، به صورت خودکار روی آن صفحه‌کلید نرم‌افزاری ارایه می‌شود.

این گوشی هوشمند حسگر ۱۸ مگاپیکسلی را برای تصویربرداری در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به تراشه مرکزی Snapdragon 808 اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا