مایکروسافت نخستین گوشی‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ را عرضه کرد

به گزارش موبنا، مایکروسافت توضیح داد گوشی هوشمند Lumia 950 بدون قرارداد مخابراتی با قیمت ۵۰۰ پوند وارد بریتانیا می‌شود. این گوشی پیشرفته نمایشگر لمسی ۵.۲ اینچی از نوع AMOLED را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت WQHD به نمایش درمی‌آید. برای این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Snapdragon 808 با …

به گزارش موبنا، مایکروسافت توضیح داد گوشی هوشمند Lumia 950 بدون قرارداد مخابراتی با قیمت ۵۰۰ پوند وارد بریتانیا می‌شود. این گوشی پیشرفته نمایشگر لمسی ۵.۲ اینچی از نوع AMOLED را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت WQHD به نمایش درمی‌آید.

برای این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Snapdragon 808 با شش هسته پردازنده در نظر گرفته شده است که رم ۳ گیگابایتی هم سرعت آن را تنظیم می‌کند.

در قسمت پشتی گوشی حسگر ۲۰ مگاپیکسلی دوربین دیده می‌شود که در کنار آن فلش سه گانه LED هم نصب شده است و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز کاربران را در خود ذخیره می‌کند.

گوشی هوشمند Lumia 950XL مایکروسافت نیز بدون قرارداد مخابراتی ۵۵۰ پوند قیمت‌گذاری شده است. این محصول نمایشگر ۵.۷ اینچی با کیفیت WQHD دارد و توان باتری آن ۳۳۴۰ میلی‌آمپر گزارش شده است.

گوشی هوشمند Lumia 950XL همچنین قدرت بیشتری دارد و تراشه مرکزی آن از نوع Snapdragon 810 است که با یک رم ۳ گیگابایتی کامل می‌شود. این محصول نیز حسگر ۲۰ مگاپیکسلی ZEISS و فلش سه گانه LED دارد.

هر دو گوشی هوشمند از ماه نوامبر وارد بازار جهانی می‌شود و مایکروسافت برای آنها خدمات ویژه در نظر گرفته است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا