عرضه OnePlus Mini با همه امکانات مورد نیاز شما تا پایان سال

به گزارش موبنا، از مدت‌ها قبل منابع آگاه اعلام کردند که شرکت چینی OnePlus قصد عرضه گوشی هوشمند جدید را دارد و هر بار شایعات متفاوتی در این باره منتشر شد. در تمام این موارد هیچ یک از مدیران شرکت به صورت رسمی خبری را در این باره منتشر نکردند و توضیحاتی در مورد مشخصات …

به گزارش موبنا، از مدت‌ها قبل منابع آگاه اعلام کردند که شرکت چینی OnePlus قصد عرضه گوشی هوشمند جدید را دارد و هر بار شایعات متفاوتی در این باره منتشر شد. در تمام این موارد هیچ یک از مدیران شرکت به صورت رسمی خبری را در این باره منتشر نکردند و توضیحاتی در مورد مشخصات دستگاه جدید خود ندادند.

شایعات جدیدی که امروز منتشر شده است، تمام اطلاعات قبلی را تایید می‌کند. منبع آگاهی که نخواست نامش فاش شود توضیح داد این جزییات مربوط به نمونه اولیه گوشی می‌شود که از زمان تولید آن دو ماه می‌گذرد و هم‌اکنون آزمایش‌های لازم روی آن دنبال می‌شود. بر این اساس می‌توان احتمال داد مشخصات مدل نهایی گوشی اندکی تغییر کند.

این گوشی هوشمند OnePlus Mini نام دارد که برای آن نمایشگر لمسی ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل در نظر گرفته شده و روی آن از سیستم محافظ ۲.۵D Gorilla Glass استفاده می‌شود.

در این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Helio X10 ساخت شرکت MediaTek به کار رفته است که این تراشه هشت هسته پردازشگر ۲.۲ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53 را شامل می‌شود.

دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از دیگر بخش‌های داخلی این گوشی هوشمند است. این محصول در قسمت پشتی خود حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دوربین با لنز IMX258 سونی را در خود جا داده است که یک فلش دوگانه LED هم در کنار آن دیده می‌شود.

دوربین سلفی گوشی با کیفیت ۵ مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کند و کاربر می‌تواند برای تصویربرداری با آن حالت‌های مختلفی را انتخاب کند.

توان باتری این گوشی هوشمند ۳۱۰۰ میلی‌آمپر است و صاحب دستگاه می‌تواند از طریق سیستم ورودی USB Type-C آن را شارژ کند. در سیستم داخلی گوشی برخی امکانات دیگر به کار رفته است که به کمک آنها می‌توان سرعت شارژ کردن را افزایش داد.

از امکانات دیگری که در این گوشی هوشمند دیده می‌شود می‌توان به گیرنده کوتاه‌بورد NFC، حسگر تشخیص اثر انگشت، اسپیکر ۱.۲ واتی در قسمت جلو، رادیو FM، پشتیبانی از استاندارد ضدآب و ضدغبار IP67 و بدنه پلاستیکی اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا