به‌روزرسانی ماهانه اندروید غیرممکن است

به گزارش موبنا، شرکت تایوانی HTC بر این باور است که اجرای فرآیند مذکور با واقعیت فاصله دارد و نمی‌توان هر ماه برای اندروید به‌روزرسانی امنیتی ارایه کرد. «جانسون مکنزی» مدیر HTC در آمریکا روی صفحه شخصی خود در توئیتر توضیح داد که این شرکت تایوانی تصمیم دارد به‌روزرسانی‌های مستمر برای اندروید ارایه دهد. ولی …

به گزارش موبنا، شرکت تایوانی HTC بر این باور است که اجرای فرآیند مذکور با واقعیت فاصله دارد و نمی‌توان هر ماه برای اندروید به‌روزرسانی امنیتی ارایه کرد.

«جانسون مکنزی» مدیر HTC در آمریکا روی صفحه شخصی خود در توئیتر توضیح داد که این شرکت تایوانی تصمیم دارد به‌روزرسانی‌های مستمر برای اندروید ارایه دهد. ولی اینکه بتوان تضمین کرد هرماه برای این سیستم عامل موبایلی فرآیند مذکور دنبال شود، امری غیرممکن است.

برای آن دسته از کاربرانی که در جریان نیستند باید گفت شرکت‌های گوگل، سامسونگ و ال‌جی به دنبال بروز آسیب‌پذیری Stagefright در اندروید اعلام کردند که از این پس تمام کاربران جهانی خود را به صورت ماهانه تحت پوشش قرار می‌دهند.

این آسیب‌پذیری به گونه‌ای بود که از نسخه ۲.۲ به بعد سیستم‌عامل اندروید را تحت پوشش قرار داد و باعث شد تمام کاربران اندرویدی جهان در معرض خطر جدی قرار بگیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا