اوضاع گوشی‌های ال‌جی در بازار جهانی بهتر می‌شود

به گزارش موبنا، «چو جونو» مدیر مرکز دستگاه‌های موبایلی ال‌جی به خبرگزاری رویترز توضیح داد سری محصولات متوسط و پیشرفته این شرکت در سه ماه پایانی سال جاری میلادی سهم بیشتری از بازار جهانی را در اختیار می‌گیرند. گوشی هوشمند V10 ال‌جی که روز گذشته با دو نمایشگر مجزا معرفی شد که پیش‌بینی می‌شود در …

به گزارش موبنا، «چو جونو» مدیر مرکز دستگاه‌های موبایلی ال‌جی به خبرگزاری رویترز توضیح داد سری محصولات متوسط و پیشرفته این شرکت در سه ماه پایانی سال جاری میلادی سهم بیشتری از بازار جهانی را در اختیار می‌گیرند.

گوشی هوشمند V10 ال‌جی که روز گذشته با دو نمایشگر مجزا معرفی شد که پیش‌بینی می‌شود در فصل چهارم به صورت گسترده در اختیار کاربران جهانی قرار گیرد. ساعت مچی هوشمند Watch Urbane 2nd Edition ال‌جی نیز قرار است در همین دوره زمانی عرضه شود.

«چو جونو» ضمن پیش‌بینی بهبود وضعیت شرکت خود در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۵ هیچ گونه آمار خاصی در مورد فروش گوشی‌های خود طی این دوره زمانی منتشر نکرد. این شرکت در فصل دوم سال جاری میلادی با کاهش ۹۹.۷ درصدی درآمدهای عملیاتی خود مواجه شد.

شرکت ال‌جی هم‌اکنون تلاش می‌کند سرویس ویژه خود را برای پرداخت‌های الکترونیکی راه‌اندازی کند تا از این طریق کاربران بیشتری را به سمت خود بکشاند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا