پایان دوره آزمایشی و رایگان Apple Music

به گزارش موبنا، شرکت اپل نخستین بار در ژوئن ۲۰۱۵ یعنی سه ماه قبل به صورت آزمایشی سرویس جدید موسیقی خود را راه‌اندازی کرد تا کاربران جهانی آن را به صورت رایگان مورد استفاده قرار دهند که این دوره آزمایشی این هفته به پایان رسید. با پایان یافتن دوره آزمایشی و رایگان سرویس Apple Music …

به گزارش موبنا، شرکت اپل نخستین بار در ژوئن ۲۰۱۵ یعنی سه ماه قبل به صورت آزمایشی سرویس جدید موسیقی خود را راه‌اندازی کرد تا کاربران جهانی آن را به صورت رایگان مورد استفاده قرار دهند که این دوره آزمایشی این هفته به پایان رسید.

با پایان یافتن دوره آزمایشی و رایگان سرویس Apple Music کاربران هم‌اکنون این فرصت را در اختیار دارند تا تصمیم بگیرند که آیا ارزش دارد برای اشتراک در خدمات مذکور هزینه پرداخت کنند یا خیر.

از ۳۰ ژوئن که این سرویس فعالیت خود را آغاز کرد، بسیاری از کاربران اعلام کردند که Apple Music در مقایسه با سرویس‌های رایگان و پولی رقیب از جمله Pandora، YouTube، Amazon و Spotify بسیار کارآمدتر است.

شرکت اپل ماه گذشته همزمان با معرفی دو مدل جدید از گوشی هوشمند آیفون اشاره‌ای به سرویس موسیقی خود نکرد و همین مسئله باعث شد تا منابع آگاه پیش‌بینی کنند که نسخه نهایی این سرویس در کنفرانس ۲۷ اکتبر عرضه شود.

گزارش اخیر در روزنامه نیویورک‌پست اعلام کرد سرویس Apple Music در سه ماه گذشته ۱۵ میلیون عضو را در اختیار گرفته است. با این وجود پیش‌بینی می‌شود به واسطه فروش گسترده آیفون ۶s و ۶s Plus در بازار جهانی تعداد این افراد افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا