بزرگترین تبلت جهان در سری Galaxy View ساخته می‌شود

به گزارش موبنا، سامسونگ نخستین بار در نمایشگاه IFA سری جدید محصولات Galaxy View خود را معرفی کرد و روز گذشته توضیح داد در این خانواده بزرگترین دستگاه‌های موبایلی جهان ساخته می‌شوند. منابع آگاه گزارش دادند سامسونگ قصد دارد نخستین تبلت در خانواده Galaxy View را با نمایشگر ۱۸.۴ اینچی تولید کند که این محصول …

به گزارش موبنا، سامسونگ نخستین بار در نمایشگاه IFA سری جدید محصولات Galaxy View خود را معرفی کرد و روز گذشته توضیح داد در این خانواده بزرگترین دستگاه‌های موبایلی جهان ساخته می‌شوند.

منابع آگاه گزارش دادند سامسونگ قصد دارد نخستین تبلت در خانواده Galaxy View را با نمایشگر ۱۸.۴ اینچی تولید کند که این محصول هم‌اکنون در سیستم داخلی شرکت سامسونگ با نام SM-T670 شناخته می‌شود.

مرکز GFXBench از آزمایشگاه‌های تخصصی بررسی و تایید گوشی‌های هوشمند اعلام کرد که تست های مختلف را روی T670 انجام داده است و به همین خاطر می‌تواند مشخصات اولیه آن را اعلام کند.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی این مرکز گفته شد که بزرگترین تبلت ساخته شده در شرکت سامسونگ نمایشگر ۱۸.۴ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی دارد، دوربین سلفی آن با کیفیت ۲ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند و دوربین اصلی برای آن در نظر گرفته نشده است.

این رایانه لوحی غول‌پیکر امکانات دیگری را در خود جا داده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، بلوتوث، Wi-Fi، گیرنده GPS، و تراشه مرکزی هشت هسته‌ای Exynos 7 سامسونگ اشاره کرد.

چهار هسته تراشه مرکزی بزرگترین تبلت جهان از نوع Cortex-A57 و چهار هسته دیگر از نوع Cortex-A53 هستند که نهایت سرعت آنها ۱.۶ گیگاهرتز محاسبه شده است. این تبلت پردازنده گرافیکی Mali-T720 و سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱ را هم شامل می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا