پرتاب ۲ هزار موشک به اسرائیل با اراده رهبری

سردار مرتضی قربانی امشب در مراسم شب خاطره در میدان امام(ره) با اشاره به اهدای ۲۳ هزار شهید از طرف مردم شهر اصفهان گفت: ما حکومت اسلامی را به یُمن وجود شما مردم، خون شهدا، هدایت امام خمینی (ره) و به برکت امام زمان (عج) مستقر کردیم. وی افزود: روزی سرلشکر زهیرنژاد به محضر امام …

سردار مرتضی قربانی امشب در مراسم شب خاطره در میدان امام(ره) با اشاره به اهدای ۲۳ هزار شهید از طرف مردم شهر اصفهان گفت: ما حکومت اسلامی را به یُمن وجود شما مردم، خون شهدا، هدایت امام خمینی (ره) و به برکت امام زمان (عج) مستقر کردیم.

وی افزود: روزی سرلشکر زهیرنژاد به محضر امام خمینی (ره) رفت و به ایشان گفت تعدادی از احزاب و گروه‌های مختلف ادعای وطن‌پرستی می‌کنند، ما نیز کشورمان را دوست داریم و از آن دفاع می‌کنیم آیا ما هم جزء آنان هستیم؟ امام در پاسخ وی فرمودند«حب الوطن من الایمان، وطنی که در آن اسلام حکم فرماست، وطنی است که در راس آن ولایت فقیه حکومت دارد و افتخار من این است که در کشوری زندگی می‌کنم که کشوری اسلامی است و کشور امام زمان (عج) است، پس این وطن دوست داشتنی است».

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: صدام می‌خواست ناهارش را در خرمشهر بخورد، و شام خود را در اهواز و یک هفته بعد به تهران برسد اما خوشبختانه اولین گروهی بودیم که به همراه ۱۷ روحانی وارد خرمشهر شدیم و ۳۶۷ روز در محاصره جنگیدیم.

وی اظهارداشت: در آن شرایط بدون هیچ امکاناتی از جمله آب، نان، غذا و سلاح در مقابل دشمن ایستادیم چراکه بنی‌صدر رسماً نامه نوشته بود که هیچ تجهیزاتی به رزمندگان داده نشود که این نامه هنوز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موجود است.

قربانی تصریح کرد: در عین حالی که هیچ امکاناتی نداشتیم ولی وقتی امام(ره) فرمودند حصر آبادان باید شکسته شود بلافاصله به جلو رفتیم و خوشبختانه در بازپس‌گیری خرمشهر ۳ هزار اسیر گرفتیم و ۵ هزار عراقی را به هلاکت رساندیم و سه لشکر «۱۴ امام حسین(ع)»، «۸ نجف اشرف» و «۲۵ کربلا» را از محاصره خارج کردیم.

وی اذعان داشت: امروز سنگرهای ما در یمن، سوریه، عراق و لبنان است و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم چراکه ایشان سکان‌دار اصلی این کشور، انقلاب، امام خمینی(ره) و نایب امام زمان(عج) هستند و همواره باید از اوامر ایشان فرمانبرداری کنیم.

رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پایان تأکید کرد: جوانان نسل جدید باید بدانند که از ابرقدرت‌ها نباید ترسید؛ از هیاهوی دشمن نترسید و ببینید که ما در روز اول جنگ یک نارنجک هم نداشتیم اما در حال حاضر اگر مقام معظم رهبری اراده کنند از همین نزدیکی شهر اصفهان می‌توانیم در یک لحظه ۲ هزار موشک به سمت صهونیست و آل‌سعود پرتاب کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا