اعلام پرفروش‌ترین کتاب‌های فصل تابستان شهرکتاب اینترنتی

به گزارش خبرنگار موبنا، شهرکتاب اینترنتی، تابستان امسال، جشن امضای منصور ضابطیان و سیدعلی صالحی را برگزار کرد و کتاب‌هایی همچون «برگ اضافه»، «مارک دو پلو» و «مارک و پلو» از ضابطیان و «پرده را کنار بزن در پایان تنها عشق پیروز است»، «این شفا برسد به دست مجروح‌ترین رویاها»، «پنهانی چند شعر عاشقانه برای …

به گزارش خبرنگار موبنا، شهرکتاب اینترنتی، تابستان امسال، جشن امضای منصور ضابطیان و سیدعلی صالحی را برگزار کرد و کتاب‌هایی همچون «برگ اضافه»، «مارک دو پلو» و «مارک و پلو» از ضابطیان و «پرده را کنار بزن در پایان تنها عشق پیروز است»، «این شفا برسد به دست مجروح‌ترین رویاها»، «پنهانی چند شعر عاشقانه برای دو سه نفر»، «زندگی کن بگذار دیگران هم زندگی کنند»، و «شازده‌کوچولو فال‌فروش میدان راه‌آهن» از صالحی در لیست پرفروش‌ها قرار دارد.
در بخش ادبیات جهان، هاروکی موراکامی ژاپنی با سه کتاب «۱Q84»، «سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های زیارتش» و «کافکا در کرانه» و آنا گاوالدای فرانسوی با دوکتاب «دوستش داشتم» و «دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد»، در میان پرفروش‌ها قرار دارد. در بخش ادبیات ایران نیز، نادر ابراهیمی و عباس معروفی، هرکدام با دوکتاب در این لیست قرار گرفته‌اند.
آلن‌دوباتن با کتاب «جستارهایی در باب عشق»، همچنان جزء پرفروش‌های بخش فلسفه و «یادداشت‌های روزانه محمدعلی فروغی از سفر کنفرانس صلح پاریس» در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخی قرار گرفته است. کتاب‌های «اقتصاد برای همه» نوشته‌ی علی سر زعیم و «نظر به درد دیگران» سوزان سانتاگ نیز به‌ترتیب در میان پرفروش‌های اقتصاد و علوم اجتماعی قرار دارند.
بیشتر کتاب‌ها از سه نشر نیلوفر، نگاه و چشمه است و مازیار، آریاناقلم، ققنوس، آموت، سخن، نی، مروارید، مثلث، امیرکبیر، قطره، گمان، روزنه، روزبهان و نیماژ نیز جزء انتشارات‌پرفروش هستند.
علاقمندان می توانند فهرست کامل کتاب‌های پرفروش فصل تابستان را در آدرس http://shahreketabonline.com/products/package/101/ ببینند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا