انتقال ۱۰ حاجی مصدوم به مراکز درمانی تهران

حسن عباسی  همزمان با ورود اولین کاروان حجاج بیت الله الحرام به کشورمان، مرکزاورژانس تهران با آمادگی کامل همراه با آمبولانس ها و اتوبوس آمبولانس های خود از شب گذشته در فرودگاه امام خمینی(ره) محل ورود حجاج مستقر شده و به استقبال مصدومین حادثه منا شتافتند. وی گفت: افزون بر۱۰نفر از مصدومان و بیماران حادثه …

حسن عباسی  همزمان با ورود اولین کاروان حجاج بیت الله الحرام به کشورمان، مرکزاورژانس تهران با آمادگی کامل همراه با آمبولانس ها و اتوبوس آمبولانس های خود از شب گذشته در فرودگاه امام خمینی(ره) محل ورود حجاج مستقر شده و به استقبال مصدومین حادثه منا شتافتند.

وی گفت: افزون بر۱۰نفر از مصدومان و بیماران حادثه منا از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند که اکیپ های اورژانس تهران پس از انجام اقدامات اولیه درمانی همه مصدومان را برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان های شهر تهران منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشت حجاج به کشورمان اکیپ های اورژانس تهران به صورت شبانه روزی در فرودگاه امام خمینی(ره) مستقر است تا در صورت نیاز خدمات امدادی و درمانی به بیماران و مصدومان حادثه منا ارائه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا