سرویس چندرسانه ای و آوای انتظار در تلکام۲۰۱۵ ارائه می شود

به گزارش خبرنگار موبنا، رضا خلیلی افزود: مراحل راه اندازی سرویس آوای انتظار در تهران حدود یک سال زمان می برد و تعرفه استفاده از این سرویس ماهانه ۲۰۰ تومان است. وی گفت: سرویس چند رسانه ای از جمله خدمات شرکت مخابرات استان تهران است که برای اولن بار در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۵رونمایی می شود …

به گزارش خبرنگار موبنا، رضا خلیلی افزود: مراحل راه اندازی سرویس آوای انتظار در تهران حدود یک سال زمان می برد و تعرفه استفاده از این سرویس ماهانه ۲۰۰ تومان است.
وی گفت: سرویس چند رسانه ای از جمله خدمات شرکت مخابرات استان تهران است که برای اولن بار در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۵رونمایی می شود و به این ترتیب مشترکان با استفاده از این سرویس ها می توانند به خدمات مناسب تری شامل سرعت بالا، هزینه کم و کیفیت بهتر دسترسی داشته باشند.
خلیلی افزود: در قالب سرویس چندرسانه ای (جام جهان نما) تاکنون سرویس های متعددی ارائه و سرویس هایی نیز برای ارائه در آینده نزدیک در نظر گرفته شده است.
معاون شبکه شرکت مخابرات استان تهران تصریح کرد: از جمله سرویس هایی که در حال حاضر در قالب جام جهان نما ارائه می شود سرویس ویدئو با کیفیت های متفاوت است که از طریق آن مشترک می تواند محتوای ویدئویی خود را از طریق پیش پرداخت یا پس پرداخت مشاهده کنند و سرویس های دیگری که قرار است در آینده توسط این بخش ارائه شوند نیزموارد متعددی مانند بازی های آنلاین را در برمی گیرد.
وی، یکی دیگر از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه را SIP عنوان کرد و گفت: مشتریان سازمانی و تجاری برای آنکه بتوانند تلفن های داخلی خود را به شبکه وصل کنند از این سرویس استفاده می کنند که این محصول در واقع جایگزین PRA می شود که البته تعرفه آن نیز هنوز نهایی نشده است.
گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه تلکام از امروز (چهارم مهرماه) به مدت چهار روز و تا پایان روز سه شنبه ۷ مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا