فراخوان راهپیمایی در اعتراض به حادثه منا

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: ملت داغدار و عزادار، شهید پرور و سلحشور ایران اسلامی، امروز جمعه در تمامی میعادگاه های نماز جمعه در سراسر کشور با حضوری حماسی، پر شور و گسترده ، بی کفایت آل سعود را فریاد خواهند کرد. این مراسم در تهران نیز پس از اقامه …

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: ملت داغدار و عزادار، شهید پرور و سلحشور ایران اسلامی، امروز جمعه در تمامی میعادگاه های نماز جمعه در سراسر کشور با حضوری حماسی، پر شور و گسترده ، بی کفایت آل سعود را فریاد خواهند کرد.

این مراسم در تهران نیز پس از اقامه نماز پر صلابت جمعه از دانشگاه تهران در دو مسیر درب اصلی دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب و دیگری از درب شرقی دانشگاه ( درب طالقانی ) به سمت میدان فلسطین برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این اطلاعیه آورده است: فاجعه دلخراش و مصیبت بار دیروز در منا که در آن جمع کثیری از ضیوف الرحمان و مومنانِ مهاجر الی الله از کشورهای مختلف، جان باختند ، اندوهی بس بزرگ در جهان اسلام پدید آورده و عید مسلمانان را عزا کرد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: امروزه رژیم بی کفایت و متزلزل آل سعود از صنعا تا منا مسلمانان را می کشد و با کمک های همه جانبه خود به رژیم تروریست پرور صهیونیستی خوش خدمتی می کند که در این میان بایستی مسلمانان جهان و امت بزرگ رسول الله با ید واحد و یکپارچه خود ، با تمام توان حرمین شرفین و آئین و مناسک حج ابراهیمی و جان و مال و آبروی مسلمانان را از چنگال این رژیم دست نشانده غرب نجات دهند.

در حادثه روز پنج شنبه بیش از ۱۳۰۰ زائر در حال احرام بیت الله الحرام کشته و بیش از ۲۰۰۰ نفر مصدوم شدند؛ در این حادثه دلخراش تعداد ۱۳۱ زایر ایرانی در حال احرام نیز به دیار باقی و دیدار حق شتافتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا