بازگشایی نماد مخابرات در گرو ارائه مدارک خاص به بورس

صابر فیضی در گفتگو با سازمان خبری موبنا در خصوص اسناد مورد نیاز بورس برای بازگشایی نماد مخابرات، اظهار داشت: سازمان بورس اعلام کرده  تا زمانی که شرکت مخابرات اطلاعات و اسنادی را که مربوط به سود سال ۸۸ است به بورس ارائه نکند نماد این شرکت بسته خواهد ماند. وی تصریح کرد:  شرکت مخابرات برای …

صابر فیضی در گفتگو با سازمان خبری موبنا در خصوص اسناد مورد نیاز بورس برای بازگشایی نماد مخابرات، اظهار داشت: سازمان بورس اعلام کرده  تا زمانی که شرکت مخابرات اطلاعات و اسنادی را که مربوط به سود سال ۸۸ است به بورس ارائه نکند نماد این شرکت بسته خواهد ماند.
 وی تصریح کرد:  شرکت مخابرات برای بازگشایی نماد و متضرر نشدن سهامداران این شرکت در حال جمع آوری اسناد و مدارک و ارسال آن به بورس است  .
فیضی افزود: پس ازارائه مدارک ، برای بازگشایی نماد مخابرات باید  منتظر تصمیم سازمان بورس باشیم  تا مشخص شود که نماد مخابرات چه زمانی بازگشایی می شود .
وی  درباره ارزیابی شرکت از میزان سود سال ۸۹ گفت: بورس باید میزان سود سال ۸۹ را در سایت اعلام کند و ما نمی‌توانیم میزان آن را بیان کنیم.
به گفته وی در مجمع شرکت مخابرات مبنای سود سال ۸۹ را ۳۰ تومان اعلام شد که این رقم بر اساس پیش بینی بود از این رو با ارائه اسناد به بورس،این سازمان،سود سال جاری را تنظیم می‌کند.
۱۸۲/۱۶۱
 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا