اپراتورها هزینه اضافی بابت سوختن سیمکارت دریافت می کنند

 محمد رضا خباز در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا با بیان اینکه چنانچه مشترکان مقصر سوختن سیمکارت باشند باید هزینه تعویض  سیمکارت از آنها اخذ شود،ادامه داد:مخابرات و اپراتورها باید در این باره توضیح دهند. وی تصریح کرد: در شرایطی که مشکلات فنی  اپراتور باعث سوختن سیمکارت می شود نباید مشترکان این هزینه را …

 محمد رضا خباز در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا با بیان اینکه چنانچه مشترکان مقصر سوختن سیمکارت باشند باید هزینه تعویض  سیمکارت از آنها اخذ شود،ادامه داد:مخابرات و اپراتورها باید در این باره توضیح دهند.
وی تصریح کرد: در شرایطی که مشکلات فنی  اپراتور باعث سوختن سیمکارت می شود نباید مشترکان این هزینه را تقبل کند .
خبازافزود: دوماه گذشته این سوال در صحن علنی مجلس از رضا تقی پورپرسیده شد ،ولی پاسخ قانع کننده ای از جانب وزیر ارتباطات دریافت نکردیم. 
مسئولان اپراتورهای تلفن همراه دلایلی چون حرارت، امواج، ضربه، تغییرات ولتاژ و اشتباه قرار دادن سیمکارت و نیز ارسال بیش از حد پیامهای کوتاه یا افزایش تعداد تماسهای ورودی و خروجی را در سوختن سیمکارت های تلفن همراه بی تقصیر نمی دانند و معتقدند سیمکارت کالای مصرفی و دارای تاریخ مصرف معینی است وبرهمین اساس نمی توان عمر استانداردی را برای آن تعریف و مشخص کرد.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا