تعرفه تلفن همراه امسال بدون تغییر

تقی پور در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر در دامغان گفت: در تلاشیم تعرفه های دیتا را هم کاهش دهیم.وی افزود: تعرفه تلفن ثابت هم ، با بازنگری درکمیسیون تنظیم مقررات و در صورت تصویب این کمیسیون ، در حد قیمت تمام شده برای شرکت مخابرات افزایش خواهد یافت.تقی پور با اشاره به رتبه …

تقی پور در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر در دامغان گفت: در تلاشیم تعرفه های دیتا را هم کاهش دهیم.
وی افزود: تعرفه تلفن ثابت هم ، با بازنگری درکمیسیون تنظیم مقررات و در صورت تصویب این کمیسیون ، در حد قیمت تمام شده برای شرکت مخابرات افزایش خواهد یافت.
تقی پور با اشاره به رتبه اول ایران از نظر ضریب نفوذ تلفن ثابت در خاورمیانه و شمال آفریقا گفت : ضریب نفوذ تلفن ثابت در ایران ۳۵ درصد و ضریب نفوذ تلفن همراه ۶۷ درصد است.
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات اظهار امیدواری کرد امسال بیشتر استانهای کشور به شبکه های اصلی سیستم دیتا مجهز شوند.
تقی پور همچنین از اتصال همه شهرها و روستاهای پرجمعیت استان سمنان به اینترنت پرسرعت تا پایان نیمه اول امسال خبر داد و افزود: بقیه نقاط استان هم تا پایان برنامه پنجم توسعه به این شبکه ارتباطی متصل می شوند .
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات با تاکید بر اینکه تا پایان برنامه پنجم توسعه ، ۳۰ درصد تجارت داخلی و ۲۰ درصد تجارت خارجی باید اینترنتی شود ، افزود: ۳۰ درصد آموزش ها ی دانشگاهی – صنعتی و خدماتی و ۷۰ درصد خدمات دولت به مردم نیز باید از طریق شبکه های الکترونیک ارائه شود .
تقی پور ، توسعه خدمات دولت – تجارت الکترونیکی و سلامت الکترونیک با استفاده از فضای مجازی و توسعه شبکه اینترنت را از مهمترین اهداف وزارت ارتباطات در جهت نشر معارف اسلامی از ایران به عنوان ام اقرای جهان اسلام در سراسر جهان اعلام کرد.
ساخت مرکز فنی دوم تلفن دامغان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و در زمینی به وسعت ۵۰۰ مترمربع با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد.
تجهیزات فنی واگذاری تلفن ثابت و افزایش پهنای باند اینترنت به متقاضیان مسکن مهر و ساکنان شهرک های گلستان و بوستان و دانشگاه دامغان در این مرکز نصب خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا