اختلال ‌تلفن‌های همراه در تهران ‌تا پایان تیر ماه ‌برطرف می‌شود

رضا تقی‌پور انوری امروز در جریان سفر به شهرستان دامغان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دامغان با بیان به مناسبت هفته ارتباطات یک‌هزار و ۴۰۰ طرح مخابراتی در کشور به بهره‌برداری رسید‌، اظهار داشت: با افتتاح و بهره‌برداری این طرح‌ها شبکه‌های مربوط به داده‌ها و اینترنت ظرفیت ارتباطات بین‌المللی را افزایش داده است.وی …

رضا تقی‌پور انوری امروز در جریان سفر به شهرستان دامغان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دامغان با بیان به مناسبت هفته ارتباطات یک‌هزار و ۴۰۰ طرح مخابراتی در کشور به بهره‌برداری رسید‌، اظهار داشت: با افتتاح و بهره‌برداری این طرح‌ها شبکه‌های مربوط به داده‌ها و اینترنت ظرفیت ارتباطات بین‌المللی را افزایش داده است.
وی اضافه کرد: بزرگ‌ترین و مهم‌ترین طرحی که در حال حاضر در کشور از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال پیگیری بوده توسعه شبکه ملی اینترنت است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این شبکه خطوط پرسرعت دیتا را در تمام خدماتی که در دولت الکترونیک، تجارت و بانکداری است را زیرپوشش قرار می‌دهد.
تقی‌پور انوری اضافه کرد: توسعه فرهنگ دیجیتال اسلامی از دیگر طرح‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که این وزارتخانه آن را با جدیت پیگیری می‌کند.
وی به طرح هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور و به نقش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: ما با سازمان‌های مختلف در اجرای درست این طرح همکاری داریم و وزارتخانه‌های مختلف در تامین زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح از مشاوره‌های وزارتخانه استفاده کردند و ما هم خدمات لازم را ارائه دادیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: از نظر تامین داده‌ها، ابعاد و زیرساخت‌های لازم توانستیم موفقیت‌های خوبی را در کشور به دست آوریم.
تقی‌پور انوری به اختلال در تلفن‌های همراه در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ما در تلفن‌های همراه اختلال چندانی نداریم و فقط این مشکل در تهران و بعضی از نقاط پرتراکم وجود دارد که امیدواریم تا پایان تیر ماه سال جاری این مشکل برطرف شود.
وی تصریح کرد: در حال حاضر در ۹۹ درصد از سطح جاده‌های کشورمان خطوط تلفن همراه کارآیی دارد و مردم به راحتی از امکانات تلفن همراه استفاده می‌کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار دفاتر آی.سی.تی روستایی و ۴ هزار دفاتر آی.سی.تی شهری در کشور وجود دارد که به مردم خدمات لازم را ارائه می‌دهند.
تقی‌پور انوری افزود: در حال حاضر ۸۰ درصد مردم از خدمات الکترونیک بهره می‌گیرند.
وی گفت: در صدد هستیم که بتوانیم خدمات خوبی را به مردم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه دهیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور شرکت در جلسه شورای اداری و آغاز عملیات اجرایی مرکز فنی دوم مخابرات به شهرستان دامغان سفر کرد.
استاندار سمنان، معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دامغان، امام جمعه دامغان و مدیران عامل شرکت مخابرات و پست استان سمنان وی را همراهی می‌کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا