فایرفاکس برای اندرویید ارایه شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موزیلا، با ارایه این نسخه فایرفاکس کاربران گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید گوگل می توانند این نسخه را دانلود و مورد استفاده قرار دهند.نسخه موبایلی فایرفاکس که Fennec نامیده می شود فقط در نسخه  “pre-alpha” برای گوشی هایی که به Android 2.0 مجهز هستند ارایه …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موزیلا، با ارایه این نسخه فایرفاکس کاربران گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید گوگل می توانند این نسخه را دانلود و مورد استفاده قرار دهند.
نسخه موبایلی فایرفاکس که Fennec نامیده می شود فقط در نسخه  “pre-alpha” برای گوشی هایی که به Android 2.0 مجهز هستند ارایه شده است.
این نرم افزار از طریق فروشگاه اندرویید در دسترس نیست و کاربران باید این نسخه را مستقیما از طریق وب سایت فایرفاکس دانلود و بر روی دستگاه شان نصب کنند. همچنین گفته می شود این نسخه بر روی کارت SD نصب نمی شود بلکه بر روی حافظه خود دستگاه قرار می گیرد.
این نسخه پیشتر بر روی گوشی های نکسوس وان و دروید موتورولا مورد آزمایش قرار گرفته است.
به نظر می رسد موزیلا با ارایه این نسخه بر روی اندرویید میزان سهم خود را افزایش خواهد داد.
موزیلا پیشتر همکاری خود را با مایکروسافت برای ارایه نسخه موبایلی فایرفاکس بر روی گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز فون سون و نیز با اینتل و نوکیا برای ارایه این نسخه بر روی پلتفورم MeeGo اعلام کرده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا