قیمت سیمکارت های ۰۹۱۲ کاهش می یابد

“علی شهاب زاده” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که بازار سیمکارت های ۰۹۱۲ بیشتر از گذشته بی رونق و سرد سپری می شود به همین دلیل فروشندگان مجبور به عرضه بدون نوسان قیمت این کالا هستند.وی افزود: با شرایط فعلی فروشندگان این کالای ارتباطی تا آخر هفته …

“علی شهاب زاده” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که بازار سیمکارت های ۰۹۱۲ بیشتر از گذشته بی رونق و سرد سپری می شود به همین دلیل فروشندگان مجبور به عرضه بدون نوسان قیمت این کالا هستند.
وی افزود: با شرایط فعلی فروشندگان این کالای ارتباطی تا آخر هفته جاری برای فروش بهتر مجبور به تعدیل قیمت این نوع سیمکارت ها هستند.
این فعال بازار معتقد است: در حال حاضر بازار سیمکارت نیازمند به یک تغییر و تحول جدیدی دارد که شاید با کاهش قیمت این نوع سیمکارت ها میزان خریداران آن افزایش یابد.
بهای انواع سیمکارت های موجود در بازار در دومین روز از هفته جاری به شرح زیر است:
سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول با قیمت حدود ۵۷۵هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” و “۳” و “۴”  به ترتیب به بهای حدود ۵۵۵ ، ۵۳۰و ۳۸۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت ۳۸۵، ۳۵۵ ، ۳۱۰ و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
سیمکارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت  ۳۷۵، ۳۱۵، ۲۵۵، ۲۵۰، ۲۳۵ ، ۲۳۰ و ۲۲۰ هزار تومان در سطح بازار سیمکارت تهران به فروش می رسد.
سیمکارت های خانواده همراه اول که شامل دو سیم کارت اعتباری با شماره های پشت سرهم  و با بهای فروش ۳۰ هزار تومان هستند بیشترین تقاضا در بازار را به خود اختصاص داده اند.
سیمکارت های اعتباری تالیا و اپراتور دوم نیز به ترتیب به بهای ۱۲ و پنج هزار تومان در بازار آزاد در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا