بنگلادش در ۴ ماه ۴ میلیون مشترک جدید افزود

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، با افزایش چهار میلیون مشترک جدید بنگلادش ۱۴۶ درصد رشد از ماه ژانویه تا آوریل داشته است.کمیسیون رگولاتور مخابرات بنگلادش رسما اعلام کرد که از ماه ژانویه تا آوریل ۳ میلیون و ۹۳۰ هزار مشترک به تعداد کاربران تلفن همراه این کشور افزوده شده است. …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، با افزایش چهار میلیون مشترک جدید بنگلادش ۱۴۶ درصد رشد از ماه ژانویه تا آوریل داشته است.
کمیسیون رگولاتور مخابرات بنگلادش رسما اعلام کرد که از ماه ژانویه تا آوریل ۳ میلیون و ۹۳۰ هزار مشترک به تعداد کاربران تلفن همراه این کشور افزوده شده است. به این ترتیب تعداد کاربران فعال این کشور ۵۶.۳۶ میلیون مشترک برآورد شده است.
به گزارش مخابرات این کشور، محیط سیاسی حاکم در این کشور در طول دو سال گذشته باعث عقب افتادگی این کشور بوده است.
در حالی تعداد کاربران تلفن همراه بنگلادش به ۵۶.۳۶ میلیون مشترک می رسد که جمعیت این کشور ۱۵۰ میلیون نفر است و به این ترتیب بیش از یک سوم مردم این کشور دارای تلفن همراه هستند.
بر اساس این گزارش در این کشور یک میلیون و ۸۰۰ هزار خط ثابت تلفن وجود دارد.
Grameenphone ، بزرگ ترین اپراتور بنگلادش،۱.۲۹ میلیون مشترک در چهار ماه به تعداد مشترکانش افزود و به این ترتیب تعداد کاربرانش به ۲۴.۵۵ میلیون نفر رسید در حالی که Banglalink با ۱.۰۷ میلیون مشترک جدید تعداد کاربرانش به ۱۴.۹۴ میلیون نفر رسید و جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داد.
اپراتور بزرگ دیگر این کشور Aktel که در طول چهار ماه ابتدایی سال ۱.۵۳ میلیون مشترک به تعداد مشترکانش افزود و تعداد کاربرانش به ۱۰.۸۲ میلیون نفر رسید و Teletalk با افزایش ۱.۱۳ میلیون مشترک در آخرین مکان قرار گرفت.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا