بازار خاموش سیمکارت

هر چند فعالان این  حوزه پیش بینی کرده بودند که بازار سیمکارت تلفن همراه در سال جدید از خواب زمستانی بیدار می شود و روزهای گرم و پر رونقی را تجربه خواهد کرد، اما همچنان با گذشت دو ماه از سال جدید بازار این کالای ارتباطی همچنان سرد و خاموش است.بازار سیمکارت های موجود به …

هر چند فعالان این  حوزه پیش بینی کرده بودند که بازار سیمکارت تلفن همراه در سال جدید از خواب زمستانی بیدار می شود و روزهای گرم و پر رونقی را تجربه خواهد کرد، اما همچنان با گذشت دو ماه از سال جدید بازار این کالای ارتباطی همچنان سرد و خاموش است.
بازار سیمکارت های موجود به خصوص سیمکارت های دائمی  تا کنون هیچگونه رونقی را با شروع سال شاهد نبوده و به این ترتیب انواع سیمکارت ها با ثبات قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
این در حالی است که اپراتورهای تلفن همراه نیز همه  تلاش خود را برای جذب مشتری و کاهش قیمت سیمکارت به کار گرفته اند،  اما رکود در بازار آزاد سیمکارت همچنان پابرجا است و این کالا مانند سالهای گذشته خرید و فروش پر رونقی را شاهد نیست.
کارشناسان این حوزه معتقدند: در زمان کنونی بازارسیمکارت  نیازمند ایجاد شوک است که شاید عرضه سیمکارت های اپراتور سوم در این زمینه بتواند موثر واقع شود.
“مریم خسروی” در این باره گفت: هم اکنون بازار سیمکارت تلفن همراه اشباع شده است و به همین دلیل نیز خریدوفروش چشمگیری صورت نمی گیرد .
در شرایط فعای تنها سیمکارت های ارزان قیمت اعتباری موجود دربازار با استقبال خریداران روبرو شده است.
بهای فروش سیمکارت های اعتباری در بازار از حدود  پنج هزار تومان شروع و به ۳۰ هزار تومان می رسد.
۱۲۹/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا