معرفی گوشی های پرفروش ال جی در بازار امروز تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.دو مدل گوشی BL20 و GX200  ال جی که به ترتیب با قیمت ۲۴۵ و ۱۲۵ هزار تومان به فروش می رسد توانسته از میزان تقاضای بالایی در بازار تلفن همراه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
دو مدل گوشی BL20 و GX200  ال جی که به ترتیب با قیمت ۲۴۵ و ۱۲۵ هزار تومان به فروش می رسد توانسته از میزان تقاضای بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و قابلیت ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت از ویژگی های BL20 و قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت به طور همزمان، دوربین ۳/۱ مگایپکسلی و حافظه داخلی ۸۰ مگابایتی از مشخصات فنی گوشی  GX200 به شمار می آید.
گوشی KC550 ال جی نیز یکی دیگر از گوشی های خوش فروش این برند است که توانسته با قیمت ۱۶۸ هزار تومان از فروش بالایی برخوردار شود.
GU230 ، KP500  و KM555 از دیگر گوشی های خوش فروش این برند است که با قیمت ۸۵  ،۱۳۵ و ۲۶۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا