نابسامانی ضمانت نامه های گوشی تلفن همراه به نفع قاچاقچیان است

رئیس  اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران با بیان مطلب فوق در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: بی میلی مشتریان برای خرید گوشی های گارانتی دار، سود سرشار این بازار را از آن قاچاقچیان کرده است.“ابراهیم درستی” افزود: ارائه خدمات پس از فروش نامناسب گوشی از …

رئیس  اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران با بیان مطلب فوق در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: بی میلی مشتریان برای خرید گوشی های گارانتی دار، سود سرشار این بازار را از آن قاچاقچیان کرده است.
“ابراهیم درستی” افزود: ارائه خدمات پس از فروش نامناسب گوشی از سوی شرکت های واردکننده قانونی ، نیز به رواج این امر دامن زده است.
وی با اشاره به استقبال مشتریان از گوشی ها با گارانتی غیررسمی گفت:  افزایش عرضه انواع گوشی با گارانتی های متفرقه و با قیمت های ارزان تر نسبت به گوشی های گارانتی دار باعث شده تقاضا برای این نوع گوشی ها (قاچاق) همچنان در بازار رو به افزایش باشد.
درستی تصریح کرد: گوشی هایی که فاقد گارانتی رسمی و خدمات پس از فروش هستند، توسط واردکنندگان عمده غیرقانونی وارد بازار تلفن همراه کشور می شوند و به همین دلیل قیمت این نوع گوشی ها ارزان تر از گوشی های گارانتی داری است که از طریق مجاری قانونی وارد بازار تلفن همراه می شود.
وی در خصوص نظارت این اتحادیه مبنی بر جلوگیری از عرضه گارنتی های متفرقه در بازار گفت: متاسفانه بخش اعظم این بازار توسط فعالان غیرقانونی تامین می شود و این اتحادیه در این خصوص نمی تواند فعالیتی داشته باشد، اما با فروشندگانی متخلفی که مجوز پروانه فروش از این اتحادیه را داشته باشند برخورد قانونی می شود.
۱۲۹/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا