سهام اپراتور دوم واگذار می شود

“محمد کرم پور” درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه واگذاری سهام نیازمند  فراهم بودن مقدمات لازم است، افزود: اپراتور دوم  درحال پیگیری  برای واگذاری سهام خود است.وی افزود: سازمان بورس نیزموظف به رعایت ضوابط ومقررات را برای این واگذاری است تا تمامی موارد با ساماندهی و شفافیت لازم صورت گیرد.وی افزود: …

“محمد کرم پور” درگفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه واگذاری سهام نیازمند  فراهم بودن مقدمات لازم است، افزود: اپراتور دوم  درحال پیگیری  برای واگذاری سهام خود است.
وی افزود: سازمان بورس نیزموظف به رعایت ضوابط ومقررات را برای این واگذاری است تا تمامی موارد با ساماندهی و شفافیت لازم صورت گیرد.
وی افزود: اگر اپراتور دوم درزمینه این واگذاری با تاخیر اقدام کند مطابق با پروانه فعالیتش با آن برخورد می شود.
رییس سازمان تنظیم مقررات با بیان اینکه واگذاری سهام  اپراتور دوم فرایند اقتصادی خود را دارا است ، افزود: اگر اپراتوری قرار باشد، سهام  خود را به دیگر اپراتورها واگذار کند به مجوز رگولاتوری نیاز است ولی واگذاری دربورس ارتباطی به سازمان تنظیم مقررات ندارد. 
به گزارش موبنا با وجود اتمام مهلت قانونی برای واگذاری ۲۱ درصد از سهام اپراتور دوم،مسولان این اپراتور تاکنون هیچ گونه اطلاع رسانی در این زمینه نکرده اند.
یکی از موارد مهم در قرارداد این اپراتور واگذاری ۲۱درصد سهام آن در بورس بعد از گذشت دوسال به بخش خصوصی بود که ظاهرا مدیریت این شرکت ایرانی- خارجی به ارائه سهامش در بورس و شفاف شدن گردش مالی این شرکت ندارد.
۱۱۷/۱۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا