افزایش درخواست برای VOIP

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از یی ویک، بر اساس تحقیقات Frost & Sullivan پیش بینی می شود درآمد حاصل از سرویس های VOIP تا سال ۲۰۱۵ به ۲۹.۵۷ میلیارد دلار برسد.درآمد حاصل از ارایه سرویس های VOIP در سال ۲۰۰۸ در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا اقیانوسیه و آمریکای لاتین ۶۰۵.۸ میلیون دلار …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از یی ویک، بر اساس تحقیقات Frost & Sullivan پیش بینی می شود درآمد حاصل از سرویس های VOIP تا سال ۲۰۱۵ به ۲۹.۵۷ میلیارد دلار برسد.
درآمد حاصل از ارایه سرویس های VOIP در سال ۲۰۰۸ در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا اقیانوسیه و آمریکای لاتین ۶۰۵.۸ میلیون دلار برآورد شد اما انتظار می رود این رقم تا سال ۲۰۱۵ به ۲۹.۵۷ میلیارد دلار افزایش یابد.
گفته می شود، افزایش درخواست برای سرویس های VOIP به افزایش فروش گوشی های هوشمند و امکان دسترسی به پهنای باند پرسرعت موبایلی مربوط می شود.
عرضه گوشی آیفون و ارایه فروشگاه نرم افزاری App Store باعث تشویق شرکت ها و برنامه نویسان به طراحی نرم افزارهای قابل دانلود برای کاربران موبایل شد به این ترتیب فروشگاه های نرم افزاری زیادی راه اندازی شده که به شرکت های دیگر امکان همکاری و ارایه نرم افزارهای موبایلی را داد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا