یاهو و نوکیا همکاری می کنند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از گجت کریو، بر اساس توافق و همکاری نوکیا و یاهو سرویس های ایمیل و جستجوی یاهو بر روی گوشی های نوکیا ارایه می شود.بر این اساس انتظار می رود سرویس های ایمیل، جستجو و نرم افزارهای یاهو بر روی گوشی های نوکیا ارایه شود.طرح همکاری نوکیا و …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از گجت کریو، بر اساس توافق و همکاری نوکیا و یاهو سرویس های ایمیل و جستجوی یاهو بر روی گوشی های نوکیا ارایه می شود.
بر این اساس انتظار می رود سرویس های ایمیل، جستجو و نرم افزارهای یاهو بر روی گوشی های نوکیا ارایه شود.
طرح همکاری نوکیا و یاهو در کنفرانس I/O گوگل هم با عنوان
 “Project Nike ” مطرح شد.
بعضی از گوشی های نوکیا از سرویس های یاهو بهره می برند این در حالی است که برندهایی همچون سامسونگ بر روی گوشی های اندرویید خود یا گوشی هایی که از سیستم عامل Bada پشتیبانی می کنند از بعضی از سرویس های یاهو در گوشی هایشان استفاده می کنند.
بر این اساس یاهو پیش بینی می کند اگر با نوکیا به توافق برسد بتواند در برابر رقبایی چون گوگل و مایکروسافت قد علم کند زیرا گوگل با عرضه سیستم عامل اندرویید و کروم و مایکروسافت با ارایه سیستم عامل ویندوز موبایل ۶.۵ و ویندوزفون سون سهم زیادی از بازار تلفن همراه را به خود اختصاص خواهند داد.
یاهو انتظار دارد با ورود به گوشی های نوکیا جای سرویس های Ovi را بر روی این مدل گوشی ها بگیرد.
سرویس Ovi مدت هاست که برای گوشی های نوکیا ارایه شده و سرویس هایی همچون موسیقی، محتوا، نقشه، تقویم و دسترسی به فایل ها را امکان پذیر می کند.
بر این اساس، بسیاری از کارشناسان معتقدند که این اقدام نوکیا و یاهو خیلی موفقیت آمیز نخواهد بود.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا