موتورولا با XT701 به بازار می آید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، بر اساس اطلاعاتی که از XT701 موتورولا منتشر شده این دستگاه در رده گوشی های هوشمند قرار می گیرد.XT701 از چهار باند شبکه GSM و سه باند شبکه HSDPA پشتیبانی می کند.این گوشی با ابعاد ۱۰.۹×۶۰.۹×۱۱۶ میلیمتر ۱۴۰ گرم وزن دارد و دارای …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، بر اساس اطلاعاتی که از XT701 موتورولا منتشر شده این دستگاه در رده گوشی های هوشمند قرار می گیرد.
XT701 از چهار باند شبکه GSM و سه باند شبکه HSDPA پشتیبانی می کند.
این گوشی با ابعاد ۱۰.۹×۶۰.۹×۱۱۶ میلیمتر ۱۴۰ گرم وزن دارد و دارای صفحه نمایش این گوشی ۳.۷ اینچی لمسی خازنی با پشتیبانی از ۱۶ میلیون رنگ و وضوح تصویر ۸۵۴×۴۸۰ پیکسل است و از سرویس ناوبری لمسی بهره می برد.
موتورولا با XT701 به بازار می آید
از ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش چندلمسی، حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر و قابلیت تشخیص دست خط اشاره کرد.
جک صوتی ۳.۵ میلیمتری، بلندگو، حافظه داخلی هشت گیگابایت، ۲۵۶ مگابایت RAM، ۵۱۲ مگابایت ROM و کارت microSD برای ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت از دیگر امکانات XT701 است.
این گوشی همچنین از اتصالات Wi-Fi ، HSDPA، HSUPA ، بلوتوث و microUSB پشتیبانی می کند.
دوربین XT701 پنج مگاپیکسلی با زوم خودکار، فلش زنون و قابلیت نشانگذاری تصاویر، تشخیص لبخند، صورت و تثبیت کننده تصاویر را دارد.
سیستم عامل این گوشی اندرویید است و از پردازنده ۶۰۰ مگاهرتز TI OMAP3430 ، مرورگر HTML و رادیو FM با RDS و GPS پشتیبانی می کند.
XT701 همچنین از فایل های صوتی و تصویری MP3/eAAC+/WAV و MP4/H.263/H.264 پشتیبانی می کند و قابلیت دسترسی به یوتیوب، Google Search، Maps و Gmail را دارد.
باتریXT701 لیتیوم پلیمری ۱۴۲۰ میلی آمپری است که در حال مکالمه ۴.۳۰ ساعت و در حال آماده باش ۳۰۰ ساعت شارژ نگه می دارد.
اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و زمان عرضه این گوشی ارایه نشده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا