موندریان HTC لو رفت

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت تایوانی HTC تا کنون گوشی هایی با پردازنده یک گیگاهرتزی راهی بازار کرده اما بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی جدید درز کرده ظاهرا بر روی پردازنده پرسرعت تری کار می کند. پردازنده این دستگاه ۱.۳ گیگاهرتزی Snapdragon QSD8650A/B است.گفته می …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، شرکت تایوانی HTC تا کنون گوشی هایی با پردازنده یک گیگاهرتزی راهی بازار کرده اما بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی جدید درز کرده ظاهرا بر روی پردازنده پرسرعت تری کار می کند. پردازنده این دستگاه ۱.۳ گیگاهرتزی Snapdragon QSD8650A/B است.
گفته می شود این گوشی از سیستم عامل ویندوز فون سون پشتیبانی خواهد کرد و از سرویس های شبکه GSM و CDMA 3G، HSDPA و EV-DO بهره خواهد برد.
این گوشی دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با وضوح تصویر ۸۰۰×۴۸۰ پیکسل و حسگر شتابسنج برای چرخش خودکار تصاویر است.
از دیگر ویژگی های Mondrian می توان به اتصالات Wi-Fi، بلوتوث و microUSB ، رادیو  FM و قطب نمای دیجیتالی اشاره کرد.
پشتیبانی از جک صوتی ۳.۵ میلیمتری، مروگر WAP 2.0/xHTML, HTML ، GPS، پشتیبانی از فایل های صوتی MP3/WAV/WMA/eAAC+ و تصویری MP4/WMV/H.264/H.263 از دیگر امکانات این گوشی است.
Mondrian همچنین امکان دسترسی به سرویس های شبکه اجتماعی فیس بوک و توییتر را دارد و از فایل های Word, Excel, PowerPoint, OneNote, PDF پشتیبانی می کند.
اطلاعات بیشتر راجع به این گوشی، قیمت و زمان عرضه آن هنوز اعلام نشده است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا