اتحادیه اروپا استفاده بیشتر از اینترنت را ترویج می کند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، ارایه طرح “جلسه دیجیتالی” از سوی اتحادیه اروپا برای افزایش تعداد کاربران اینترنت در طول دهه آینده صورت گرفته است.نیلی کروز، کمیسیونر اتحادیه اروپا می گوید: ۳۰ درصد اروپاییان هرگز از اینترنت استفاده نمی کنند. این درحالی است که در آمریکا تعداد افرادی که اقدام به …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، ارایه طرح “جلسه دیجیتالی” از سوی اتحادیه اروپا برای افزایش تعداد کاربران اینترنت در طول دهه آینده صورت گرفته است.
نیلی کروز، کمیسیونر اتحادیه اروپا می گوید: ۳۰ درصد اروپاییان هرگز از اینترنت استفاده نمی کنند. این درحالی است که در آمریکا تعداد افرادی که اقدام به دانلود موسیقی می کنند چهار برابر بیشتر از اروپا است و فقط یک درصد اروپاییان امکان دسترسی به شبکه های پرسرعت فیبری را دارند، در حالی که این رقم در ژاپن ۱۲ درصد و در کره جنوبی ۱۵ درصد برآورد شده است که به این ترتیب اروپا از رقبای اصلی خود در زمینه فناوری های در حال توسعه به کلی عقب افتاده است.
وی معتقد است: دولت اروپا باید سالانه هزینه بیشتری صرف بخش تحقیقات و توسعه کند و این رقم را تا سال ۲۰۲۰ به ۱۱ میلیارد یورو برساند.
بر اساس این گزارش “جلسه دیجیتالی” شامل پیشرفت استانداردهای فناوری اطلاعات و سازگاری، حذف موانع رگولاتوری، سرمایه گذاری در بخش الکترونیکی و ارایه روش های مدیریت کپی رایت دیجیتالی است.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا