نینتندو با اپل رقابت می کند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اس اف گیت، در حالی که اعلام شده نینتدو عزم خود را برای رقابت با اپل جزم کرده اما مدیر اجرایی این شرکت اعلام کرده نینتندو هیچگاه قصد رقابت با اپل را نداشته است.بر اساس این گزارش، اپل سه ماهه ابتدایی امسال ۸.۷۵ میلیون دستگاه گوشی آیفون …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اس اف گیت، در حالی که اعلام شده نینتدو عزم خود را برای رقابت با اپل جزم کرده اما مدیر اجرایی این شرکت اعلام کرده نینتندو هیچگاه قصد رقابت با اپل را نداشته است.
بر اساس این گزارش، اپل سه ماهه ابتدایی امسال ۸.۷۵ میلیون دستگاه گوشی آیفون فروخت و در طول یک ماه پس از عرضه آیپد یک میلیون دستگاه از این تبلت به فروش رساند.
اپل از زمان عرضه آیفون از سال ۲۰۰۷ تاکنون توانست ۵۰ میلیون دستگاه از این گوشی و ۳۵ میلیون دستگاه آیپاد به فروش برساند.
بر اساس گزارش اپل هم اکنون بیش از ۲۰۰ هزار نرم افزار در فروشگاه App Store موجود است که شامل ۵۰ هزار نرم افزار بازی و سرگرمی است.
این درحالی است که برای دستگاه DS نینتندو فقط ۴ هزار و ۳۰۰ بازی ارایه شده است.
پیش بینی می شود درآمد حاصل از بخش بازی هایی که برای آیپاد و آیفون ارایه شده تا سال ۲۰۱۴ به ۲.۸ میلیارد دلار برسد که این میزان نسبت به امسال با ۵۱۲ درصد رشد همراه خواهد شد.
محققان همچنین پیش بینی می کنند فروش بازی برای کنسول های نینتندو سونی تا سال ۲۰۱۴ با چهار درصد رشد به ۶.۳ میلیارد دلار برسد.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا