فرابورس برای پذیرش همراه اول اعلام آمادگی کرد

مصطفی امید قائمی مدیرعامل فرابورس در گفت و گو با سازمان خبری موبنا گفت: فرابورس آمادگی لازم را  برای پذیرش شرکت ارتباطات سیارایران دراین بازاردارد و از ورود این شرکت پر متقاضی به فرا بورس استقبال می کند.وی گفت: با ورود همراه اول به فرابورس سهامداران با ساختار درآمد و هزینه ،ساختار ترازنامه و نوسان …

مصطفی امید قائمی مدیرعامل فرابورس در گفت و گو با سازمان خبری موبنا گفت: فرابورس آمادگی لازم را  برای پذیرش شرکت ارتباطات سیارایران دراین بازاردارد و از ورود این شرکت پر متقاضی به فرا بورس استقبال می کند.
وی گفت: با ورود همراه اول به فرابورس سهامداران با ساختار درآمد و هزینه ،ساختار ترازنامه و نوسان قیمت در فرابورس آشنا می شوند .از سوی دیگر اگر سهام شرکتی  ابتدا در فرابورس عرضه شود و بعد راهی  بورس شود به دلیل افت قیمت ناچیز (اگر افتی باشد) سهامداران کمتر متضرر می شوند.
وی تصریح کرد: معافیت مالیاتی بیشتر،عرضه کمتر سهم از سوی سهامدار عمده و شرایط بهتر بازار فرابورس ازجمله ویژگی هایی است می تواند ازعمده دلایل شرکت ارتباطات سیار برای ورود به فرابورس باشد.
وی درپاسخ به این سوال که چه مراحلی باید از سوی شرکت ارتباطات سیار برای ورود به فرابورس طی شود؟ گفت: شرکت ارتباطات سیارایران در ابتدا باید درخواستی را به فرابورس برای ورود به این بازار ارائه کند، بعد از درخواست شرکت مذکور اطلاعات  و گزارش های مالی و اساسنامه شرکت ارتباطات سیاردر هیات پذیرش مورد ارزیابی قرار می گیرد و در صورت نظر مثبت هیات پذیرش همراه اول فرا بورسی می شود.
وی افزود :طبق قانون پذیرش ابتدا باید سهام  شرکت ارتباطات سیار برای ورود به فرابورس عام باشد که این مهم نیز باید صورت بگیرد.
وی با اشاره به اینکه فرابورس از ورود شرکت های تابعه مخابرات به این بازار استقبال می کند، گفت: درحال حاضر نماد یا شاخص در بازار فرابورس به دلیل نبود تعداد زیاد شرکت هیچ معنی خاصی ندارد، ولی با ورود شرکت های تابع مخابرات به طور قطع در فرابورس نیز شاخص خواهیم داشت.
۱۸۲/۱۶۱ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا