ارائه وایمکس از سوی مبین نت به نفع سهامداران است

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار در گفتگو با سازمان خبری موبنا گفت :وایمکس که جزء تعهدات همراه اول به مشترکانش است به زودی به آن دسته از کاربرانی که متقاضی این ارزش افزوده هستند ارائه می شود .وی گفت :با توجه به اینکه شرکت ارتباطات سیار در گذشته دولتی بود و به دفعات درخواست مجوز برای …

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار در گفتگو با سازمان خبری موبنا گفت :وایمکس که جزء تعهدات همراه اول به مشترکانش است به زودی به آن دسته از کاربرانی که متقاضی این ارزش افزوده هستند ارائه می شود .
وی گفت :با توجه به اینکه شرکت ارتباطات سیار در گذشته دولتی بود و به دفعات درخواست مجوز برای اعطای این سرویس کرده بود  که به دلیل دولتی بودن، درخواست از سوی سازمان تنظیم مقررات  رد شده بود ،بعد از خصوصی سازی مخابرات مجددا  درخواست اعطای مجوز وایمکس به همراه اول به سازمان تنظیم مقررات اعطا شد که این بار به دلیل اعطای مجوز وایمکس به شرکت مبین نت در خواست همراه اول پذیرفته نشد .
مدیر عامل همرا اول در پاسخ به این پرسش که آیا ارائه وایمکس از سوی مبین نت نوعی شرکت سازی نیست و در این بین سهامداران خرد متضرر نمی شوند ؟گفت: هیچگونه شرکت سازی وجود ندارد و جملگی سهامداران مخابرات از خرد تا کلان از ارائه این سرویس به مشترکان نه تنها متضرر نمی شوند بلکه به نفع  آنها نیز می باشد .حال آن که شرکت سازی هزینه وایمکس را برای کاربران سه تا چهار برابر می کند در حالی که با مشارکت مبین نت و همراه اول با یکدیکر هیچگونه هزینه اضافی به مشترکانی که متقاضی این ارزش افزوده هستند تحمیل نمی شود.
 صدوقی گفت :طبق پروانه ای که به مبین نت اعطا شده است این شرکت وایمکس را به کاربران  ۱۶ استان کشور اعطا می کند .که این مساله نشان از توانایی این شرکت دارد .
وی در خاتمه گفت :سهامداران مخابرات نباید هیچگونه دغدغه و نگرانی را به خاطر مشارکت همراه اول با مبین نت داشته باشند چرا که این مشارکت به نفع سهامداران است .
 گفتنی است که وایمکس از جمله تعهدات همراه اول به کاربرانش است که در پروانه مخابرات نیزبا این مضمون “ارائه فناوری ارتباطات دیتا بدون محدودیت و فناوری “به آن اشاره شده است . 
۱۸۲/۱۶۱  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا