ابراز تمایل همراه اول برای عبور از مرز ۴۰ میلیون مشترک

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا “وحید صدوقی” در نخستین نشست خبری سال جاری خود که به مناسب روز جهانی ارتباطات برگزار شد ، در تشریح عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران در سال گذشته، اظهار داشت: این شرکت از لحاظ بازده ارزش  ویژه رتبه اول و سودآوری رتبه پنجم را در کشور کسب کرده است.وی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا “وحید صدوقی” در نخستین نشست خبری سال جاری خود که به مناسب روز جهانی ارتباطات برگزار شد ، در تشریح عملکرد شرکت ارتباطات سیار ایران در سال گذشته، اظهار داشت: این شرکت از لحاظ بازده ارزش  ویژه رتبه اول و سودآوری رتبه پنجم را در کشور کسب کرده است.
وی گفت: همراه اول از لحاظ میزان فروش درآمد در بین ۱۰۰ شرکت برتر اقتصادی رتبه ۱۵ را از آن خود کرده و همچنین از لحاظ تعداد مشترکین دائمی در خاورمیانه اول و در بین ۷۶۵ اپراتور دنیا در رده های ۱۵ و ۲۶ قرار دارد.
وی در توضیح توسعه این شرکت تصریح کرد: IN” ” همراه اول ۲۲ میلیون ظرفیت به همراه ۱۰ میلیون ظرفیت جایگزین مهیا کرده است.
وی گفت: ۸/۱۳ میلیون ظرفیت “HLR” این شبکه افزایش پیدا کرده است و ۱۰ سوئیچ به این مرکز اضافه شده است.
وی در ادامه گفت: همچنین ظرفیت SMSC (مرکز ارسال پیامک)در سال گذشته ۹۰۰ پیام بر ثانیه بوده است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران افزود: با نصب ۷۶۰ آنتن تعداد سایت های این شرکت به ۱۸ هزار BTS رسید.
وی در ادامه این نشست خبری گفت: در دوره اول سال ۸۷ ، ۶۰۰ هزار مشترک به صورت غیرحضوری  قبوض خود را پرداخت کرده اند که این میزان در دوره پنجم سال ۸۸  به ۵/۶ میلیون نفر رسید.
وی تلفن بانک، اینترنت و ATM را از راه های پرداخت غیرحضوری قبوض مشترکان عنوان کرد و گفت: بالغ بر شش میلیون مشترک دائمی همراه اول، صورت حساب خود را غیرحضوری پرداخت می کنند.
صدوقی گفت: بیشترین استقبال از پرداخت غیرحضوری توسط مشترکان کرج و غرب تهران صورت گرفته که پس از آن خراسان شمالی و شهر تهران قرار داشته اند.

۱۱۷/ ۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا