مدیریت کلان امور ایثارگران با تکیه بر فناوری اطلاعات

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس تقی‌پور ، در نشست مشاوران وزرای دولت در امور ایثارگران ، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ‌باید یکسری راهبردها، اهداف کلان و اقدامات مشخص در حوزه ایثارگران طراحی شود.وی افزود: با ایجاد ساختارهای لازم به منظور عملیاتی …

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس تقی‌پور ، در نشست مشاوران وزرای دولت در امور ایثارگران ، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ‌باید یکسری راهبردها، اهداف کلان و اقدامات مشخص در حوزه ایثارگران طراحی شود.
وی افزود: با ایجاد ساختارهای لازم به منظور عملیاتی کردن اهداف تدوین شده، مدلی طراحی خواهد شدکه به صورت پویا و قابل بازنگری در مقاطع مختلف زمانی است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پایگاه داده ملی ایثارگران و شهدا باید ایجاد شده و وزارت ارتباطات آمادگی دارد تا در حوزه استانداردها و طراحی قالب‌ها و چارچوب‌ها، همکاری‌های لازم را انجام دهد.
وی ادامه داد:‌این پایگاه به صورت زنده و فعال خواهد بود و اطلاعات آن به صورت یکپارچه و مرتب به روز شود و می‌تواند بخش‌های خاصی نظیر اشتغال در حوزه ایثارگران را مدیریت کند.
وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر می توان با استفاده از اطلاعات، خیلی از مسائل و مشکلات را به صورت زیربنایی حل کرد و می بایست از فناوری اطلاعات برای تغییر سبک مدیریت استفاده کنیم.
مهندس رضا تقی‌پور تصریح کرد:‌ با استفاده از فناوری اطلاعات و طراحی نظام‌های اطلاعاتی و با استفاده بیشتر از محیط مجازی می‌توان اطلاع‌رسانی را تقویت کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت:‌این وزارتخانه، به دلیل ماهیت و زمینه منابع انسانی خود از آغازانقلاب تاکنون در صحنه‌های مختلف جهاد، ایثار و شهادت حضور داشته است.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا