معرفی گوشی HD mini اچ تی سی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که با امکانات مناسب تولید و روانه بازار شده است با قیمت ۵۶۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه شده است.این گوشی ۱۱۰ گرمی در ابعاد ۸/۱۰۳ در ۷/۵۷ در ۷/۱۱ میلیمتر ساخته شده است.پنج کنترل لمسی خازنی زیر صفحه نمایش وجود دارد که شامل دو …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که با امکانات مناسب تولید و روانه بازار شده است با قیمت ۵۶۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه شده است.
این گوشی ۱۱۰ گرمی در ابعاد ۸/۱۰۳ در ۷/۵۷ در ۷/۱۱ میلیمتر ساخته شده است.
پنج کنترل لمسی خازنی زیر صفحه نمایش وجود دارد که شامل دو کلید تماس به همراه دکمه های Home ، منو و Back است.
ترتیب قرارگیری این کلید ها درست مانند HD2 بوده، با این تفاوت که در HD mini تماما لمسی است.
این کلیدهای خازنی که دارای قابلیت لمسی هستند اندازه و فاصله مناسبی دارند و به راحتی می توان از آنها به صفحه نمایش و بالعکس سوئیچ کرد.
خروجی صدای گوشی بالای صفحه نمایش در مرکز قرار دارد که یک LED وضعیت در طرف چپ آن مشاهده می شود.
 یک حاشیه شیک کرومی در بالای گوشی نشان دهنده خروجی صدا است که کلید قفلPOWER روی آن وجود دارد.
سوکت صوتی ۳.۵ میلی متری در بالای گوشی نیز فاقد پوشش محافظ است و از آنجایی که روی یک سطح شیب دار وجود دارد کابل حتی اگر بخوبی وصل شده باشد نیز کمی از آن بیرون می آید. کلید Power در بالای گوشی بعنوان دکمه قفل صفحه نمایش نیز کار می کند.
در قاب جلوی گوشی یک صفحه نمایش لمسی خازنی ۲/۳  اینچی با وضوح HVGA وجود دارد که کیفیت تصویر آن نسبتا عالی است با اینحال به پای استانداردهای Super AMOLED نمی رسد.
وضوح صفحه نمایش این گوشی HVGA است که وضوح پایین تر صفحه نمایش در نرم افزارهایی مانند مرورگر وب (محتوای کمتری روی صفحه جا می گیرد) و گالری عکس (عکس ها جزئیات کمتری را نشان می دهند) قابل توجه است.
HD mini مانند هر گوشی و Pocket PC دیگر کار اصلی خود را که برقراری تماس است بخوبی انجام می دهد. کیفیت صوتی گوشی در طول مکالمه مطابق با استانداردهای بالا است و آنتن دهی آن بسیار مطلوب می باشد.
گوشی HD mini اچ تی سی دارای یک دوربین پنج مگاپیکسل با کانون اتوماتیک است که ماکسیمم وضوح آن ۲۵۹۲ × ۱۹۴۴ پیکسل می باشد. دوربین فاقد فلش است. منوی دوربین ساختار مناسبی دارد و در حالت افقی عکس می گیرد.
این گوشی از نظر گزینه های ارتباطی مانند HD2 است که از آنها می توان به Wi-Fi ، HSDPA 7.2Mbps ، HSUPA 2Mbps و بلوتوث استریو با EDR اشاره کرد.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا