افزایش ۴۵ درصدی خریداران گوشی های هوشمند در بازار تلفن همراه

” بابک عزیززادگان ” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در سال جاری میزان تقاضا برای انواع گوشی های هوشمند از جمله اچ تی سی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری یافته است.وی افزود: مشتریان  گوشی های هوشمند غالبا جوانان و اقشار تحصیل کرده جامعه هستند که با خرید این …

” بابک عزیززادگان ” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در سال جاری میزان تقاضا برای انواع گوشی های هوشمند از جمله اچ تی سی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری یافته است.
وی افزود: مشتریان  گوشی های هوشمند غالبا جوانان و اقشار تحصیل کرده جامعه هستند که با خرید این نوع گوشی ها خواستار استفاده از سرویس هایی همچون اینترنت و فایل های آفیس هستند.
وی تصریح کرد: با وجود فناوری های نوین گوشی های تلفن همراه هوشمند، میزان فروش این گوشی ها نسبت به سال های گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط بازار تلفن همراه که با تاثیر از کاهش قدرت خرید مردم و کاهش تقاضا، روزهای بی رونقی را سپری می کند. قابلیت گوشی های هوشمند و تنوع سرویس های این نوع گوشی ها باعث افزایش فروش این گوشی ها در بازار شده است.
در همین حال مدیرعامل شرکت پارس کامتل در این باره گفت: میزان خریداران گوشی های صفحه نمایش لمسی دار و سیستم عامل ویندوز دار در بازار تلفن همراه به طور چشمگیری افزایش یافته است.
“حسین پاینده” افزود:   افزایش تقاضا برای گوشی های هوشمند موجود در بازار باعث شده تا این شرکت تصمیم به واردات گوشی های ایسر داشته باشد.
به گزارش موبنا، با وجودی که گوشی های صفحه لمسی با سیستم عامل ویندوز موبایل نسبت به سایر گوشی ها از قیمت بالایی برخوردارند، اما گروه زیادی از کاربران به استفاده از این گوشی ها گرایش پیدا کرده اند.
گفتنی است هم اکنون عرضه گوشی های صفحه نمایش لمسی توسط  برندهای معتبر جهانی در بازار تلفن همراه افزایش یافته است که این امر، نشانگر میزان استقبال کاربران ایرانی از این نوع گوشی ها به شمار می آید.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا