مخابرات قم در ارائه خدمات به زائران برتر شد‌

محمدرضا زهره‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) و با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مخابرات اظهار داشت: همه ساله به مناسبت این روز بزرگ از سوی دبیر ‌کل اتحادیه جهانی مخابرات به تناسب موضوع پیامی به کشورهای عضو این جامعه داده می‌شود.وی …

محمدرضا زهره‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) و با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مخابرات اظهار داشت: همه ساله به مناسبت این روز بزرگ از سوی دبیر ‌کل اتحادیه جهانی مخابرات به تناسب موضوع پیامی به کشورهای عضو این جامعه داده می‌شود.
وی افزود: در این پیام شعار جهانی انتخاب شده و اشاراتی هم به مهم‌ترین موضوعاتی که جوامع بشری با آن مواجه هستند می‌شود و امسال این پیام با شعار «شهر بهتر زندگی بهتر با فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی» ابلاغ شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم به عملکرد این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: دستیابی به EPS 198 ریالی، کسب رتبه برتر کشوری و ۱۲ درصد افزایش نسبت به پش‌بینی بودجه از جمله اقدامات شرکت مخابرات در سال ۸۸ است.
زهره‌وند با بیان دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت در سال گذشته خاطرنشان کرد: کسب رتبه اول در زمینه تمام شاخص‌های تلفن همراه، کسب رتبه دوم در زمینه شاخص‌های ارتباطات داده‌ها (دیتا) و کسب رتبه نخست در کاهش عدم وصول سنواتی مشترکین سیار از دیگر موفقیت‌های این شرکت به حساب می‌آید.
وی کسب رتبه نخست در نگهداری فیبر نوری را یکی دیگر از اقدامات مخابرات قم بر شمرد و گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته کسب رتبه دوم در عدم وصول تلفن ثابت، کسب رتبه دوم در عدم وصول دیتا و دریافت گواهینامه اهتمام به تعالی سازمانی EFQM است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با بیان اینکه روابط عمومی این شرکت نیز به عنوان برتر معرفی شده است، تصریح کرد: همچنین کسب عنوان دستگاه برتر سال ۸۸ در زمینه ارائه خدمات به زائران مسجد مقدس جمکران و مجاورین حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز از دیگر امتیازات مخابرات قم است.
زهره‌وند از افتتاح ۱۱۵ پروژه در هفته ارتباطات خبر داد و اذعان داشت: به مناسبت هفته ارتباطات ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیون ریال آماده شده که با حضور مسئولان استانی و کشوری ۲۸ اردیبهشت ماه جاری افتتاح می‌شود.
وی به تعداد پروژه‌های افتتاح شده در سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: ۱۵ پروژه در هفته ارتباطات، ۵۳ پروژه در هفته دولت و ۳۶ پروژه در ایام دهه فجر و در مجموع ۱۰۴ مخابراتی در سال گذشته با اعتباری بالغ بر حدود ۱۳۳ میلیون ریال افتتاح شد.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا