ثبت بیش از یک میلیون شماره تلفن ثابت در مازندران

به گزارش موج از بابل، حسنجان عباسپورقمی مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در جمع خبرنگاران با بیان این این که مازندران در بخش ارتباطات سیار، دائمی و اعتباری به روز است، افزود: ما جوابگوی نیازمندی‌های موجود هستیم و در طرح فجر همراه که از بهمن ۸۸ شروع شد، همچنان ظرفیت واگذاری وجود دارد.وی تصریح کرد: با …

به گزارش موج از بابل، حسنجان عباسپورقمی مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در جمع خبرنگاران با بیان این این که مازندران در بخش ارتباطات سیار، دائمی و اعتباری به روز است، افزود: ما جوابگوی نیازمندی‌های موجود هستیم و در طرح فجر همراه که از بهمن ۸۸ شروع شد، همچنان ظرفیت واگذاری وجود دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به تمایل مردم در استفاده از تلفن همراه، در حال حاضر بیش از ۱ میلیون شماره تلفن همراه در اختیار آنها قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به این که در بخش دیتا رویکرد جامعه به سمت استفاده از فناوری جدید است، گفت: هر مشترکی در مازندران درخواست فیبرنوری کند، امکان واگذاری تا حداکثر فاصله ۵۰۰ متر فیبر نوری وجود دارد.
وی افزود: رویکرد جدید ما و همکاران، توسعه سخت افزاری خدمات مهندسی است.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: مخابرات مازندران از نظر توسعه سخت‌افزاری اشباع شده است.
عباسپور بیان داشت: شعار روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی به نام “زندگی بهتر و شهر بهتر با فناوری اطلاعات” است.
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران تصریح کرد: مخابرات برای توسعه برقراری ارتباطات در بخش کاربری تلفن سیار، ثابت و دیتا فعالیت می‌کند که تلفن ثابت مازندران به روز بوده، به طوری که تاکنون یک میلیون و ۳۵۰ هزار تلفن ثابت در مازندران نصب شده است.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا