با درخواست سهامداران مخابرات تعرفه ها افزایش می یابد

رضا تقی پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری درخصوص تغییر تعرفه سرویس های ارتباطی  اظهار داشت: بر اساس قانون اصل ۴۴ دولت نباید به بخش خصوصی چیزی را تکلیف کند که به ضرر بفروشد یا اینکه خدمتی را زیر قیمت تمام شده، ارائه کند. وی با اشاره به اینکه اگراپراتور درخواست افزایش تعرفه …

رضا تقی پور در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری درخصوص تغییر تعرفه سرویس های ارتباطی  اظهار داشت: بر اساس قانون اصل ۴۴ دولت نباید به بخش خصوصی چیزی را تکلیف کند که به ضرر بفروشد یا اینکه خدمتی را زیر قیمت تمام شده، ارائه کند.
وی با اشاره به اینکه اگراپراتور درخواست افزایش تعرفه را داشته باشد، درخواست اپراتوربا مدارک و مستندات  در کمیسیون تنظیم مقررات  بررسی می شود، افزود: اگر نیاز به افزایش تعرفه وجود داشته باشد ، تغییر تعرفه صورت می گیرد.
در همین حال مدیر عامل شرکت مخابرات ایران  اعلام کردتعرفه  مکالمه  با تلفن ثابت مطابق با تورم بانک مرکزی افزایش نخواهد یافت و مطابق با  توان خانوار کشور بررسی می شود .
برخی کارشناسان براین باورند در صورتی که هزینه مکالمه ،تلفن ثابت با توجه به ضرایب افزایش سالانه اعلام شده از سوی بانک مرکزی تغییر نماید باید این مبلغ از۷۰/۴۴ ریال به ۲۶۰ ریال اصلاح شود.
۱۱۷/۱۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا