گوگل در رقابت با اپل تبلت ساز می شود

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آی، اقدام گوگل برای طراحی و تولید تبلت به منظور رقابت با آیپد اپل که به تازگی راهی بازار شده صورت می گیرد.بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، ظاهرا گوگل قبلا اعلام کرده بود که به ساخت دستگاه تبلت تمایل دارد و قصد دارد …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آی، اقدام گوگل برای طراحی و تولید تبلت به منظور رقابت با آیپد اپل که به تازگی راهی بازار شده صورت می گیرد.
بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، ظاهرا گوگل قبلا اعلام کرده بود که به ساخت دستگاه تبلت تمایل دارد و قصد دارد امتیاز فروش این محصول خود را به وریزون وایرلس واگذار کند.
به گفته مدیر اجرایی وریزون، این دو شرکت در حال توسعه و ساخت تبلت گوگل هستند که بتوانند با آیپد اپل که توسط AT&T به بازار عرضه شده رقابت کنند.
به گزارش وال استریت ژورنال این دو شرکت هم اکنون در حال مذاکره با تولید کنندگان برای واگذاری بخش سخت افزاری این دستگاه هستند.
گفته می شود این دستگاه از سیستم عامل اندرویید گوگل بهره خواهد برد.
اطلاعات بیشتر راجع به این دستگاه ارایه نشده و هنوز گوگل به شکل رسمی ساخت دستگاه تبلت خود را تایید نکرده است اما انتظار می رود تا پیش از پایان سال راهی بازار شود.
۱۳۵/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا