عرضه بدون نوسان قیمت گوشی های آی فون در بازار تلفن همراه

“رضا رحمتی” یکی از فروشندگان در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این نوع گوشی ها که با قیمت بالای ۵۰۰ هزار تومان  در بازار فروخته می شود به دلیل نبود تقاضای چندان با ثبات قیمت مشخص از چند ماه گذشته تا کنون در اختیار مشتریان قرار می گیرد.وی افزود: تا …

“رضا رحمتی” یکی از فروشندگان در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این نوع گوشی ها که با قیمت بالای ۵۰۰ هزار تومان  در بازار فروخته می شود به دلیل نبود تقاضای چندان با ثبات قیمت مشخص از چند ماه گذشته تا کنون در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
وی افزود: تا کنون مارک آی فون در بازار تلفن همراه کشور فراگیر نشده است و به همین دلیل اکثر مشتریان ترجیح به خرید سایر برندها از جمله نوکیا، سونی اریکسون و غیره دارند.
وی ادامه داد: عدم کارایی امکاناتی که در آی فون تعبیه شده است، در ایران کاربرد ندارد و به همین دلیل نیز گوشی های این برند با تقاضای چندانی روبرو نیستند.
رحمتی با اشاره به واردات غیرقانونی این برند گوشی به بازار کشور تصریح کرد: گوشی های آی فون که به صورت محدود وارد بازار می شود،بیشتر از سوی اقشار تحصیل کرده جامعه خریداری می شود.
این فعال بازار ادامه داد: هم اکنون گوشی های گوشی ۳G آی فون هشت گیگابایتی،  گوشی ۳GS 16  و ۳۲ گیگابایتی به ترتیب به بهای ۶۷۰ ، ۸۰۰ و ۹۰۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
گوشی ۳G آی فون  هشت گیگابایتی از سال ۲۰۰۸ میلادی وارد بازارهای جهانی و به طور غیرقانونی روانه بازار ایران شد تا کنون در کشور نتوانسته به طور شاید و باید  از استقبال بالایی برخوردار شود.
این مدل با امکاناتی مناسب  صفحه نمایش TFT 5/3 اینچی  مولتی تاچ، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، عرضه شده در دو ظرفیت ۸ و ۱۶ گیگابایتی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو  مگاپیکسلی ، برخورداری از سیستم عامل آی فون، پشتیبانی از GPRS، بلوتوث و USB  تولید شده است.
گوشی ۳GS 16  و ۳۲ گیگابایتی  نیز دارای صفحه نمایش لمسی ۳.۵ اینچی ضدخش، حسگر شتاب دهنده ی داخلی، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری،  دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳   مگاپیکسلی ، برخورداری از سیستم عامل آی فون، خروجی تلویزیون، حسگر شتاب دهنده ی داخلی، مجهز به سیستم نقشه یاب داخلی یا GPS  و ویژگی Multi-Touch Input برای دریافت چند لمس همزمان از طریق صفحه نمایش است.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا