معرفی گوشی های پرفروش نوکیا و سونی اریکسون در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی Navigator 6710 نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۳۱۰هزار تومان در بازار عرضه شد مورد استقبال اکثر مشتریان تهرانی قرار گرفت و در لیست پرفروش ترین های این برند …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی Navigator 6710 نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۳۱۰هزار تومان در بازار عرضه شد مورد استقبال اکثر مشتریان تهرانی قرار گرفت و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته ا ست.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
X3 با قیمت فروش ۱۵۵ هزار تومانی نیز یکی دیگر از گوشی های خوش فروش نوکیا در بازار است که از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT 2/2 اینچی ، دوربین ۲/۳ مگاپیکسلی و قابلیت ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
گوشی ۵۸۰۰ نوکیا که از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت بهره می برد توانسته با قیمت فروش ۲۶۸ هزار تومانی در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.
دو مدل گوشی W705 و C903سونی اریکسون به ترتیب به بهای ۲۴۲ و ۲۴۶ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا کنون توانسته دربازار تلفن  همراه از فروش خوبی برخوردار شود.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱۵ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت از ویژگی های اصلی W705 و دوربین پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت  از ویژگی گوشی C903 سونی اریکسون به شمار می آید.
C510 و C902 از جمله گوشی های این برند هستند که توانسته در لیست پرفروش های بازار تلفن همراه قرار گیرد.
این  دو مدل گوشی سونی اریکسون به ترتیب به بهای ۱۷۳ و ۲۰۵ هزار تومان فروخته می شود.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا