تشکیل ستاد عملیاتی هدفمند کردن یارانه ها

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس عبد خضر کامرانی، اظهار داشت: این آیین نامه بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی رییس جمهور، تهیه و تنظیم شده است. وی افزود: از جمله وظایف در نظر گرفته شده برای این ستاد، برنامه ریزی و پیش بینی …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس عبد خضر کامرانی، اظهار داشت: این آیین نامه بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سوی رییس جمهور، تهیه و تنظیم شده است.
وی افزود: از جمله وظایف در نظر گرفته شده برای این ستاد، برنامه ریزی و پیش بینی لازم برای اجرای مواردی از قانون هدفمند کردن یارانه ها که به وزارت ارتباطات مرتبط بوده و بر قیمت تمام شده خدمات و سایر هزینه ها تأثیر دارد است.
وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی و پیش بینی های لازم برای اجرای برخی مواد قانون در خصوص خدمات پستی و توسعه خدمات الکترونیکی تعاملی با هدف حذف و یا کاهش رفت و آمدهای غیر ضرور از دیگر مواردی است که در این آیین نامه مد نظر قرار گرفته است.
کامرانی در خصوص ترکیب اعضای این ستاد نیز گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان رئیس ستاد این ستاد خواهد بود.
وی ادامه داد: معاون ارتباطات و برنامه ریزی قائم مقام وزیر در ستاد خواهد بود و معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر یا رئیس هیات مدیره
 ذی ربط دیگر اعضای این ستاد را تشکیل می دهند.
معاون ارتباطات و برنامه ریزی تصریح کرد: دبیر این ستاد نیز مدیر کل دفتر تلفیق برنامه و بودجه وزارت خواهد بود.
۱۱۷/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا